«محمد خاکپور» همچنان در انتظار اجرا در سالن اصلی
کد خبر: 3560567
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
همراه با مسابقات بین‌المللی قرآن سودان/

«محمد خاکپور» همچنان در انتظار اجرا در سالن اصلی

گروه مسابقات: دومین روز هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور سودان در حالی امروز ۱۹ دی‌ماه در سالن اصلی ادامه می‌یابد که به نیمه‌های خود رسیده و باید منتظر ماند و دید نماینده کشورمان در این مسابقات تلاوت خود را اجرا خواهد کرد یا خیر.

محمد خاکپور حافظ کل قرآن
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دومین روز از مرحله اصلی هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور سودان امروز، 19 دی در حالی از ساعت 9 به وقت محلی آغاز می‌شود که نماینده کشورمان همچنان در انتظار قرعه خود برای اجرا در این مرحله است.
این مسابقات در روز اول با رقابت شرکت کنندگان در سالن اصلی مسابقات با اجرای 9 نفر در نوبت صبح که از ساعت 9 تا 13 ادامه داشت، آغاز شد. در نوبت بعدازظهر نیز که از ساعت 17 تا 21 ادامه یافت شرکت کنندگان دیگری به سوالات هیئت داوران پاسخ دادند.
در این بخش شرکت کنندگان به چهار سوال هیئت داوران پاسخ می‌دهند، همچنین افرادی که باید در سالن اصلی اجرا داشته باشند، پس از پایان رقابت در همان شب انتخاب می‌شوند.
براساس این گزارش در این مسابقات، استقبال مردم از رقابت‌ها در حد بسیار مطلوبی بوده به طوری که بسیاری از آنها به دلیل کمبود جا به صورت ایستاده به استماع تلاوت‌ها می‌پردازند.
این مسابقات تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد و مراسم اختتامیه آن نیز روز جمعه 24 دی‌ماه برگزار و در آن از نفرات برگزیده تجلیل خواهد شد.
محمد خاکپور، حافظ کل قرآن و نماینده کشورمان در این مسابقات بامداد روز شنبه و بعد از پایان مسابقات، سودان را ترک خواهد کرد.
captcha