گزارشی از اولین روز مسابقات قرآن امارات+ عکس
کد خبر: 3605850
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

گزارشی از اولین روز مسابقات قرآن امارات+ عکس

گروه مسابقات: اولین روز مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امارات شب گذشته، 12 خردادماه آغاز و نماینده کشورمان روز 14 خردادماه به اجرای تلاوت می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، رقابت‌های بیست و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امارات از شب گذشته، 12 خردادماه در اتاق تجارت و صنعت دبی آغاز شد و در این شب شرکت‌کنندگان هشت کشور به سؤالات هیئت داوران پاسخ دادند.
این مسابقات که به صورت یک مرحله‌ای برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان در دو نوبت بعدازظهر و شب از این یک مرحله به سؤالات هیئت داوران پاسخ می‌دهند. در نوبت اول که در سالن هتل محل اسکان متسابقان برگزار می‌شود دو سؤال یک صفحه‌ای پرسیده می‌شود و در نوبت شب نیز سه سؤال یک صفحه‌ای پرسیده می‌شود.
علی فیضی، حافظ نوجوان کل قرآن و نماینده کشورمان در این مسابقات، در گفت‌‌وگوی کوتاهی با خبرنگار ایکنا در مورد سطح شرکت‌کنندگان در روز اول گفت: در نوبت بعدازظهر تقریباً همه غلط داشتند، نماینده کشور عمان از نظر لحن و نماینده کشور غنا از نظر تجوید و حسن حفظ  بهتر از سایر شرکت‌کنندگان بودند.
بر اساس گزارش ایکنا بخش رقابتی بیست و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امارات شب گذشته بعد از اعلام برنده جایزه «شخصیت اسلامی سال» که به پادشاه عربستان تعلق گرفت، آغاز شد. وی به دلیل خدمات ارزنده‌ای که به اسلام داشته است به این عنوان نائل شده است.
همچنین در بین هیئت داوران این دوره از مسابقات یکی از داوران از کشور یمن دعوت شده است و رئیس هیئت داوران نیز از کشور عربستان سعودی است.
این مسابقات به صورت مستقیم از «یوتیوب» و «اینستاگرام» پخش می‌شود.
علی فیضی، نماینده کشورمان در این مسابقات روز یکشنبه، 14 خردادماه به سؤالات هیئت داوران پاسخ خواهد داد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۱
0
2
(((بر اساس گزارش ایکنا بخش رقابتی بیست و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امارات شب گذشته بعد از اعلام برنده جایزه «شخصیت اسلامی سال» که به پادشاه عربستان تعلق گرفت، آغاز شد. وی به دلیل خدمات ارزنده‌ای که به اسلام داشته است به این عنوان نائل شده است. .......)))
شورای محترم عالی قرآن کمیته محترم ارزیابی و۱۰۰۰ تا عنوان قرانی در ایران بعنوان مسئول!!!
کی میخاین بهوش بیاین؟
مسابقه ای شرکت میکنین که عزیزان نوجوان ما علیرغم شایستگی هرسال حذف میشن و امسال گل بود به سبزه هم آراسته شد!!!!
شخصیت اسلامی سال اونم پادشاه عربستان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جوک سال براش کمه باید جوک قرن بشه
ینی باشرکتتون تو اینجور مسابقات خوب بها میدید بهش و خودتون هم هیچ بهایی نمی برید!!
واقعا تاثیر مسابقات رو در بین قراء بررسی کنید خصوصا حضور مسابقات خارجی رو و همچنین تاثیرحضور ایران در مسابقات کشورهای دیگه.
هم مثبت هم منفی ببینید چجوری مارو مورد تمسخر قرار میدن و حقمونو میخورن آخه چه اجباری به شرکت کردنه؟
میخاید حقانیت شیعه و قدرت معنوی مارو به تصویر بکشید خوب بسم ا...
اعزام های تبلیغی رو زیاد کنید
واقعا باید گریه کرد به حال و روز قرآنی مسئولین
به هیچ وجه قانع نمیشن
جای تاسف داره درمسابقاتی شرکت میکنیم که از خون آشام ترین قرد در جوامع اسلامی داره تجلیل میشه قاتلین عزیزان گلمون شهیدان حسنی کارگر و ....
خداعاقبتمون رو بخیر کنه ان شاءالله
captcha