عبور نماینده ایران در مسابقات قرآن امارات از مرحله گزینشی/ برخی تغییرات در تعداد سؤالات
کد خبر: 3605233
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

عبور نماینده ایران در مسابقات قرآن امارات از مرحله گزینشی/ برخی تغییرات در تعداد سؤالات

گروه مسابقات: نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امارات روز گذشته در مرحله گزینش ابتدایی حضور یافت و به چهار سؤال این مرحله پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امارات بعدازظهر روز گذشته، نهم خردادماه در مرحله گزینشی این مسابقات حضور یافت. در این مرحله از «علی فیضی»، حافظ نوجوان کل قرآن کریم چهار سؤال پرسیده شد که به همه آنها به صورت کامل پاسخ داد.
همچنین از نماینده کشورمان خواسته شد تا یک تلاوت تحقیق نیز انجام دهد تا در صورت تأیید در مسابقه احسن‌الاصوات نیز شرکت داده شود که در این مرحله علی فیضی تلاوتی تقلیدی از استاد منشاوی انجام داد.
پدر علی فیضی در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ایکنا با اشاره به اینکه در مورد فصاحت و تجوید نماینده کشورمان در این مسابقات از یکی از داوران سؤال شده و این داور ابراز رضایت داشته است، گفت: امسال مسابقات دارای برخی تغییرات است. تغییرات مسابقات امسال این است که سال قبل هر شرکت کننده در روز مسابقات در نوبت بعدازظهر دو سوال دو صفحه ای را پاسخ می داد و شب نیز در سالن اصلی سه سؤال یک صفحه و نیمی را باید پاسخ می داد. اما امسال به علت تعداد بالای متسابقان، در نوبت بعدازظهر دو سؤال یک صفحه‌ای و در نوبت شب در سالن اصلی نیز سه سؤال یک صفحه‌ای پرسیده خواهد شد.
وی افزود: با تعدادی از شرکت‌کننده‌ها همچون افغانستان و تایلند و ... نیز که در مسابقات قرآن ایران حضور یافته‌اند و شناخت خوبی از نماینده ایران دارند، آشنا شده‌ایم. همچنین روز گذشته تمامی شرکت‌کنندگان را به یک مرکز بردند و در آنجا اندازه تمامی متسابقان اندازه‌گیری شدند، به احتمال زیاد برای تهیه لباس در مراسم اختتامیه خواهد بود.
همراه نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امارات بیان کرد: تعداد متسابقان این دوره از مسابقات به 106 کشور رسیده و این رقابت را در رشته حفظ کل قرآن کریم سخت کرده است.
یادآور می‌شود، بخش رقابتی این مسابقات که تا روز 26 خردادماه در جریان است از روز شنبه هفته آینده آغاز می شود و قرعه نماینده کشورمان در این مسابقات در ان روز مشخص خواهد شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر محمدزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۰:۴۴
0
0
احسنت به علی اقای فیضی عزیز که مایه ی مباهات جمهوری اسلامی هستند
و خسته نباشید خدمت پدر بزرگوار ایشون عرض میکنم
ایدکما الله
captcha