مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی امروز افتتاح می‌شود/ علی فیضی؛ نماینده ایران
کد خبر: 3603411
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
با حضور حافظان قرآن از صد کشور؛

مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی امروز افتتاح می‌شود/ علی فیضی؛ نماینده ایران

گروه مسابقات: بیست و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی امروز شنبه، 6 خرداد هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان در مرکز صنعت و بازرگانی کشور امارات در دبی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «خلیج تایمز»، این مسابقات با حضور حافظان قرآن از 100 کشور دنیا تحت حمایت «شیخ محمد بن راشد آل مکتوم»، نخست‌وزیر و نایب رئیس امارات متحده عربی و همچنین حاکم دبی برگزار می‌شود.
کمیته برگزارکننده مسابقات بین‌المللی قرآن دبی از بیش از 120 کشور اسلامی و اقلیت مسلمان در اروپا، آمریکا، آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا برای شرکت در این دوره از مسابقات دعوت کرده است.
«احمد الزاهد»، عضو کمیته هماهنگی مسابقات و رئیس بخش اطلاع‌رسانی از راه‌اندازی شبکه مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی خبر داد و گفت:‌ شبکه ماهواره‌ای مسابقات جایزه دبی روز پنج‌شنبه، 4 خرداد با همکاری سازمان رسانه راه‌اندازی شد که تا پایان ماه رمضان برنامه خواهد داشت و تمام برنامه‌های این دوره از مسابقات را به‌صورت زنده پخش خواهد کرد.
وی افزود: در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی، رقابتی نیز با عنوان «زیباترین صوت‌ها» برگزار می‌شود که جایزه ویژه‌ای نیز برای حافظان قرآن دارای زیباترین صوت‌ها در نظر گرفته شده است؛ این بخش از مسابقات دبی به‌ صورت گسترده از سوی مخاطبان محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی پیگیری می‌شود.
بر اساس این گزارش، نفر اول این مسابقات 250 هزار درهم و نفرات دوم و سوم به ترتیب 200 هزار و 150 هزار درهم به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد.
گفتنی است، علی فیضی، حافظ کل قرآن و نهج‌البلاغه نیز به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این دوره مسابقات حضور خواهد داشت. وی دوشنبه، هشتم خردادماه اعزام خواهد شد.
برای آشنایی با علی فیضی که حدود 12 سال سن دارد، اینجا را کلیک کنید.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۵۲
0
1
سلام
بد نبود ی عکس از ایشون میذاشتین
شعاعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۰۷
0
1
امیدوارم علی عزیز مثل همیشه تلاوت زیبایی اجرا و افتخار آفرینی کند .برای ایشان همگی دعا می کنیم .
captcha