برگزاری بیست‌و‌یکمین هفته اسلام در آلمان
کد خبر: 3704575
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

برگزاری بیست‌و‌یکمین هفته اسلام در آلمان

گروه بین‌الملل - بیست‌و‌یکمین هفته اسلام از 27 تا 30 فروردین در دانشگاه «اشتوتگارت» آلمان برگزار می‌شود.

برگزاری بیست‌و‌یکمین هفته اسلام در آلمانبه گزارش ایکنا به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در برلین؛ سایت دانشگاه اشتوتگارت اعلام کرد: اتحادیه دانشجویان مسلمان در دانشگاه اشتوتگارت(Stuttgart) قصد دارد برنامه‌ای متنوع برگزار و با برگزاری هفته اسلام، سهمی در روشنگری عمومی در ارتباط با اسلام و توسعه ارتباطات میان مسلمانان و غیر مسلمانان ایفا کند.

به همین منظور از مسلمانان و پیروان سایر ادیان، اساتید و دانشجویان و همچنین گروه‌های مختلف سیاسی دعوت شده است در برنامه‌های این هفته حضور داشته باشند.

در سلسله نشست‌های این هفته با شعار «فکر کردن، پرسیدن و شناختن»، دانشجویان و اقشار مختلف به بحث و تبادل نظر درباره اسلام و جایگاه آن در جامعه آلمان می‌پردازند.

«اقتصاد اسلامی، یک جایگزین بهتر» با سخنرانی امره آکیل، «بی‌حجاب یا بیکار» با سخنرانی سارا ساحین، «ارزش‌های اسلامی در جامعه پست مدرن» با سخنرانی فرید حیدر و «روش‌های اسلام برای زندگی موفق» با سخنرانی رئوف یاسرفیک موضوع نشست‌های هفته اسلام در دانشگاه اشتوتگارت خواهد بود.

برنامه هفته اسلام سال‌هاست که از سوی انجمن دانشجویان مسلمان اشتوتگارت در این دانشگاه برگزار می‌شود و هر ساله با بهره‌گیری از کارشناسان خبره سعی دارد اسلام واقعی را به قشر جوان آلمانی معرفی کند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha