نگارش تفسیر 10 جلدی توسط سفیر ایران در تونس/ وعده رونمایی در ایکنا
کد خبر: 3736315
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹
گفت‌و‌گوی اختصاصی؛

نگارش تفسیر 10 جلدی توسط سفیر ایران در تونس/ وعده رونمایی در ایکنا

گروه بین‌الملل – حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی بروجردی، سفیر ایران در تونس تفسیری 10 جلدی از قرآن کریم نگاشته است که به زودی منتشر و رونمایی می‌شود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی بروجردی، سفیر ایران در تونس در گفت‌و‌گو با ایکنا با اعلام این خبر گفت: نگارش این تفسیر از سال‌ها پیش و قبل از آغاز مسئولیت من به عنوان سفیر ایران در تونس، آغاز شده و اکنون مراحل پایانی برای چاپ و انتشار را می‌گذراند.

وی افزود: این تفسیر «شمس»(شرح معارف سُوَر) نام دارد و به زودی در قم چاپ و منتشر می‌شود.

بروجردی تصریح کرد: انتشارات «بوستان کتاب» قم تفسیر شمس را منتشر خواهد کرد و «ابوالفضل طریقه‌دار» از ویراستارهای این انتشارات که نمونه کارهایش را می‌پسندم، ویراستار این تفسیر است.

حجت‌الاسلام مصطفی بروجردی ادامه داد: نام شمس برای این تفسیر با وسواس و حساسیت خاصی از بین فهرست بلندبالایی از اسامی که جمع‌آوری کرده بودم، انتخاب شده و برای این نام حتی استخاره هم کردم.

وی گفت: امیدوارم این کار ذخیره آخرتم قرار بگیرد و در نظر دارم در آینده این اثر به زبان‌های مختلف ترجمه شده و در اختیار علاقمندان در خارج از کشور قرار بگیرد.

سفیر ایران در تونس همچنین تأکید کرد: تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که مترجمان برجسته، ترجمه تفسیر شمس را بر عهده بگیرند و ترجمه‌ای فاخر و ماندگار از این اثر ارائه شود.

وی در پایان در پاسخ به درخواست ایکنا مبنی بر رونمایی از تفسیر شمس در محل این رسانه قرآنی قول همکاری در این زمینه را داد و گفت: من برای این کار آمادگی دارم و انتشارات بوستان کتاب قم را در جریان این درخواست قرار داده‌ام.

گفت‌و‌گو: زهرا نوکانی

انتهای پیام

captcha