اعتراض اساتید تونس به درج مغرضانه نام اسرائیل در برگه‌های امتحانی
کد خبر: 3726670
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

اعتراض اساتید تونس به درج مغرضانه نام اسرائیل در برگه‌های امتحانی

گروه بین‌الملل ـ اساتید دانشگاه دولتی شهر «القصرین» تونس در اعتراض درج نام اسرائیل بدون صفت «اشغالگری»، از تصحیح برگه‌های امتحانی سرباز زدند.

اعتراض اساتید تونس به بردن نام اسرائیل بدون «اشغالگر» در امتحانات 

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المیادین؛ اساتید دانشگاه تونس در شهر قصرین اعلام کردند: در اعتراض به نام اسرائیل بدون صفت «اشغالگر» در امتحانات تاریخ  و جغرافیا در مرحله کارشناسی(لیسانس)، برگه‌های امتحانی را تصحیح نخواهند کرد.

احمد کحلاوی، رئیس هیئت مقاومت در برابر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در این باره تصریح کرد: این اقدامات بیانگر حرکت مقامات حکومتی برای عادی سازی روابط با اسرائیل و به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر است.

این در حالی است که در فوریه سال جاری میلادی، 90 نماینده پارلمان تونس از رئیس پارلمان خواستند با اصلاح یکی از قوانین این کشور، هر گونه تلاش برای عادی سازی روابط با اسرائیل را منع کند.

این نمایندگان در پیش‌نویس اصلاح یکی از قانون‌های این کشور اعلام کردند: هر تلاشی که برای عادی سازی روابط با اسرائیل انجام گیرد، باید مجازاتی را در بر داشته باشد.

همچنین، تأسیس دیده‌بان مقابله با عادی‌سازی روابط با اشغالگران اسرائیلی و حمایت از مقاومت از دیگر اقدامات تونس برای مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

انتهای پیام

captcha