تمجید اسقف کلیسای انگلیکان بغداد از آیت‌الله سیستانی
کد خبر: 3775860
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
در آستانه سال نو میلادی صورت گرفت؛

تمجید اسقف کلیسای انگلیکان بغداد از آیت‌الله سیستانی

گروه بین‌الملل ـ فائز جرجیس، كشيش كليساي انگلیکان بغداد در دیدار با هیئتی از آستان حسینی، از مواضع تاریخی آیت‌الله سیستانی تمجید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از imamhussain.org؛ هیئتی از آستان حسینی به مناسبت میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نو میلادی از کلیسای انگیکان بغداد دیدن کرد.
 
شیخ خلیل علیاوی، رئیس هیئت آستان حسینی در این باره گفت: این دیدار با هدف تبریک این مناسبت به جامعه مسیحیان عراق صورت گرفت.
 
وی افزود: این دیدار در راستای تأکیدات آستان حسینی بر تقویت روابط دوستی، محبت و تسامح، ترویج فرهنگ صلح و اعتدال و مبارزه با افراطی‌گری و تروریست انجام شد.
 
علیاوی تصریح کرد: هیئت آستان حسینی در این دیدار، نقش مرجعیت آیت‌الله سیستانی در حفظ عراق و وحدت آن و همچنین دعوت به همزیستی مسالمت‌آمیز بین عراقی‌ها تبیین کرد.
 
فائز جرجیس نیز ضمن سخنانی در این دیدار از آیت‌الله سیستانی و مواضع تاریخی ایشان و تلاش‌های آستان حسینی تشکر و قدردانی کرد.
 
اسقف کلیسای انگلیکان بغداد گفت: این دیدار شروعی برای برقراری ارتباط با آستان حسینی و تلاشی برای وحدت عراق و تقویت هویت ملی که تضمین‌کننده امنیت و شکوفایی عراق است، به‌شمار می‌رود.
 
گفتنی است؛ کلیسای انگلیکان بغداد در سال 1840 میلادی ساخته شده و از قدیمی‌ترین کلیساهای این شهر به شمار می‌رود.
در آستانه سال نو میلادی صورت گرفت:تمجید اسقف کلیسای انگلیکان بغداد از مواضع آیت‌الله سیستانی
 
در آستانه سال نو میلادی صورت گرفت:تمجید اسقف کلیسای انگلیکان بغداد از مواضع آیت‌الله سیستانی
 
 انتهای پیام
captcha