«کالامحوری»؛ شعار ستاد بازسازی عتبات عالیات همدان در سال جاری
کد خبر: 3806717
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

«کالامحوری»؛ شعار ستاد بازسازی عتبات عالیات همدان در سال جاری

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد بازسازی عتبات استان همدان با اشاره به شعار ستاد در سال ۱۳۹۸ با عنوان «کالامحوری»، ابراز کرد: کالامحوری به این معناست که هر شهرستان تعهد خود را به کالا تبدیل کند و سیستم از وجوه نقد به کالامحوری تغییر کند.

تعهد ستاد بازسازی همدان 2 میلیارد و 400 میلیون تومانبه گزارش ایکنا از همدان، محمدعلی بادامی، رئیس ستاد بازسازی عتبات استان همدان در جلسه بررسی عملکرد ستاد در سال گذشته، امروز، 7 اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات در سطح کشور ستادی مردم‌نهاد است که فعالان این ستاد همگی خادمان امام حسین(ع) هستند.
وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان ابراز کرد: این ماه بابرکت فرصتی بسیار مناسب و فصل برداشت محصول است، سال گذشته سالی پرکار برای ستاد بود همه شهرستان‌ها به‌خوبی به تعهدات خود عمل کردند در بخش وجوه نقدی، غیرنقدی، هدایا، طلا و مس و برگزاری موکب‌ها و اعزام نیروهای مهارتی با وجود مشکلات و محدودیت‌های بسیار ستاد بازسازی استان همدان موفق شده تعهدات خود به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان را محقق نماید.
وی با اشاره به افزایش این تعهد در سال جاری یادآور شد: این تعهد به یک میلیارد و400 میلیون تومان افزایش یافته است که متعلق به استان است و سهم هر شهرستان اعلام خواهد شد.
بادامی با اشاره به وجود مشکلات معیشیتی و اقتصادی گفت: تورم و مشکلات اقتصادی تأثیری در جمع‌آوری هدایا و نذورات نداشته است؛ چراکه هیچ‌گاه از ارادت مردم به اهل بیت(ع) کاسته نمی‌شود.
وی با اشاره به شعار ستاد در سال 1398 با عنوان «کالامحوری»، ابراز کرد: کالامحوری به این معناست که هر شهرستان تعهد خود را به کالا تبدیل کند و سیستم از وجوه نقد به کالامحوری تغییر کند، هم‌چنین لازم است که کالامحوری در مرحله نخست و جمع‌آوری نذورات در مرحله دوم قرار گیرد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات استان همدان ادامه داد: کالاهای مورد نیاز پروژه‌ها در کشور عراق باید احصاء شود و در راستای تأمین آن از طریق بهره‌گیری از ظرفیت شهرستان‌ها و تولیدات کارخانجات اقدام کرد.
انتهای پیام

captcha