مشارکت بیش از 55 کشور در مسابقات قرآن کویت
کد خبر: 3487620
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

مشارکت بیش از 55 کشور در مسابقات قرآن کویت

گروه بین‌الملل: معاون وزارت اوقاف کویت از مشارکت نمایندگان بیش از 55 کشور در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ، تلاوت و تجوید قرآن این کشور خبر داد.

مشارکت بیش از 55 کشور در مسابقات بین‌المللی قرآن کویت

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «3robanews.com»، «فرید اسد عمادی»، معاون وزارت اوقاف کویت و رئیس کمیته عالی مسابقات بین‌المللی قرآن «جایزه کویت»، دیروز، 22 فروردین‌ماه، در نشستی خبری تصریح کرد:  نمایندگان بیش از 55 کشور در هفتمین دوره این مسابقات حضور دارند.

در این نشست خبری که در هتل «کراون پلازا» کویت محل اجرای مسابقات برگزار شد، «یوسف بوغیث»، رئیس کمیته اجرایی مسابقات، «ناصر الکندی»، عضو کمیته اجرایی، «فهد الجنفاوی»، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و شماری از رؤسا و اعضای کمیته‌های فعال و مرتبط با این مسابقات حضور داشتند.

فرید اسد عمادی در این نشست خبری که در آستانه برگزاری مسابقات برگزار شد، از فعالیت کمیته‌های تشکیل‌شده در این دوره از مسابقات و انتخاب داورانی منصف ابراز خرسندی کرد.

وی در ادامه از کمیته علمی هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه کویت که تلاش کرده است در انتخاب سؤالات برای متسابقین این دوره از  مسابقات عادلانه عمل کند، قدردانی کرد و گفت: نمایندگان بیش از 55 کشور اسلامی و نیز کشورهایی که دارای اقلیت‌ مسلمان هستند، در این رقابت‌ها حضور دارند.

عمادی در پایان از اهتمام ویژه رسانه‌های مکتوب، سمعی و بصری به این مسابقات و فعالیت‌های آن تشکر کرد.

در ادامه این نشست خبری، «ولید العمار»، نایب‌رئیس کمیته عالی مسابقات طی سخنانی تأکید کرد: مسابقات بین‌‌المللی قرآن جایزه کویت شاخصی واقعی برای نشان‌دادن میزان اهتمام شهروندان کویت به قرآن و خدمت به این کتاب الهی به‌شمار می‌رود.

گفتنی است، هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ،‌تلاوت و تجوید قرآن جایزه کویت از روز چهارشنبه، 25 فروردین‌ماه آغاز می‌شود و تا اول اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت، نفرات برتر با حضور «صباح احمد جابر صباح»، امیر کویت تجلیل خواهند شد.

محمد محمودی از تبریز و ابراهیم فلاح تبسم چهره از گیلان به ترتیب نمایندگان ایران در رشته‌های حفظ کل قرآن و قرائت هفتمین دوره مسابقات قرآن جایزه کویت، فردا، 24 فروردین‌ماه، عازم این کشور می‌شوند.

captcha