قاری ایرانی رتبه سوم مسابقات کویت را کسب کرد
کد خبر: 3490430
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

قاری ایرانی رتبه سوم مسابقات کویت را کسب کرد

گروه بین‌الملل: «ابراهیم فلاح تبسم‌چهره»، نماینده ایران در رشته قرائت هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن «جایزه کویت»، رتبه سوم این رشته از رقابت‌ها را کسب کرد.

قاری ایرانی رتبه سوم مسابقات کویت را کسب کرد

«ابراهیم فلاح تبسم‌چهره»، نماینده ایران در رشته قرائت هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن «جایزه کویت»، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: نتایج نفرات برتر این دوره از مسابقات اعلام شد و در رشته قرائت نمایندگان مالزی، الجزایر، ایران، کویت و ترکیه به ترتیب رتبه‌‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

وی افزود: «محمد محمودی»، نماینده کشورمان در رشته حفظ کل قرآن به روایت حفص از عاصم این مسابقات نتوانست رتبه‌ای را کسب کند. تبسم‌چهره اضافه کرد: مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ، تلاوت و تجوید قرآن جایزه کویت، ساعت 9 صبح به وقت کویت امروز، اول اردیبهشت‌ماه در سالن آمفی‌تئاتر کاخ «بیان» امیر کویت برگزار می‌شود.

تبسم‌چهره گفت: این مراسم با حضور «شیخ صباح احمد جابر الصباح»، امیر کویت، «علیرضا عنایتی»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت، شخصیت‌های دینی و فرهنگی، اعضای کمیته‌های مختلف برگزارکننده مسابقات، اعضای هیئت داوری و متسابقین حاضر در این دوره از رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

گفتنی است، هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن «جایزه کویت» چهارشنبه، ۲۵ فروردین‌ماه افتتاح شد و فعالیت‌های این مسابقات تا دوشنبه، ۳۰ فروردین‌ماه ادامه داشت.

ابراهیم فلاح تبسم چهره و محمد محمودی، نمایندگان ایران در رشته‌های قرائت و حفظ این مسابقات بودند که جمعه‌شب ساعت ۲۳:۳۰ به وقت کویت این کشور را ترک خواهند کرد و بامداد شنبه وارد کشور می‌شوند.

سال گذشته نیز حمیدرضا عباسی، قاری فقید مشهدی، نماینده ایران در رشته قرائت ششمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ، قرائت و تجوید قرآن جایزه کویت بود که توانست رتبه سوم رشته قرائت این رقابت‌ها را کسب کند.
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خالد طالب زاده
|
Kuwait
|
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۱
0
0
ارزوي موفقيت دوستان عزيز-
محمد محمودي عزيز سعي كن استاد داشته باشي و مخارج كلمات و تجويد بيشتر تمرين كن
captcha