فیلم‌برداری اختصاصی اماراتی‌ها از تلاوت «حنانه»
کد خبر: 3543417
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

فیلم‌برداری اختصاصی اماراتی‌ها از تلاوت «حنانه»

گروه بین‌الملل: «حنانه خلفی»، نماینده کشورمان در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات دیروز، 14 آبان، با موفقیت آزمون مقدماتی این مسابقات را پشت سر گذاشت؛ به‌گونه‌ای که اماراتی‌ها را بر آن داشت تا از تلاوت او فیلم‌برداری اختصاصی داشته باشند.

فیلم‌برداری اختصاصی اماراتی‌ها از تلاوت مقدماتی «حنانه»

«مصطفی خلفی»، پدر حنانه خلفی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر گفت: داوران سه سؤال از حنانه پرسیده‌اند و او به خوبی به همه پرسش‌ها پاسخ داده است.

وی افزود: آنطور که به من گفته شده، داوران خانم این مسابقات به خاطر اجرای خوب حنانه به وجد آمده بودند و یک سؤال اضافه نیز از او پرسیده شد تا از نحوه تلاوتش فیلمبرداری کنند.

مصطفی خلفی گفت: مسابقات از روز یکشنبه، ۱۶ آبان‌ماه آغاز می‌شود و امیدواریم با توجه به تلاش زیادی که برای آمادگی حنانه انجام شده و زحمت‌های زیادی که خود او کشیده، نتیجه به حقی کسب کند.

نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در دبی۱۶ تا ۲۸ آبان‌ماه سال جاری تحت عنوان رقابت‌های بین‌المللی قرآن «‌فاطمه بنت مبارک» در مقر باشگاه علوم و فرهنگ دبی برگزار می‌شود و روز جمعه، ۲۸ آبان زمان برگزاری آیین اختتامیه این مسابقات اعلام شده است.
یک کمیته داوری متشکل از سه داور نیز برای مرحله مقدماتی این مسابقات انتخاب شده، اما در مرحله نهایی این مسابقات، ۶ داور متخصص در عرصه قرائات قرآنی از کشورهای عربستان، مصر، اردن، امارات، الجزائر و عراق حضور خواهند داشت.

مطالب مرتبط
captcha