معرفی اعضای هیئت داوران مسابقات قرآن مالزی
کد خبر: 3712748
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

معرفی اعضای هیئت داوران مسابقات قرآن مالزی

گروه بین‌الملل - داورانی از کشورهای مختلف مالزی، مصر، اردن، مالزی، اندونزی، مراکش و... اجرای شرکت‌کنندگان در شصتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و تلاوت قرآن مالزی را ارزیابی می‌کنند.

معرفی رئیس و اعضای هیئت داوران مسابقات مالزی
به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا از مالزی؛ حاج عثمان بن مصطفی، رئیس مرکز توسعه اسلامی مالزی(جاکیم) ریاست کمیته داوران این مسابقات را برعهده دارد و محمد نورالدین بن ابراهیم و حاج فیموزی بن یحیی از مالزی، دو نائب رئیس کمیته داوران هستند.

همچنین، محمد اشعری بن عبدان از مالزی، به‌عنوان دبیر کمیته داوران فعالیت می‎کند و حاج اسماعیل بن محمد از مالزی، محمدعلی عطفای از مراکش، شیخ احمد عیسی معصراوی از مصر، حاج نیء جعفر بن نیء اسماعیل از مالزی، سید علی عبدالمجید عبدالسمیع از مصر و شیخ سمیح احمد خالد عثامنه از اردن از اعضای کمیته داوران هستند.

حاج آوانگ عبدالرجید بن الحاج محمد صالح از برونئی، احمد بن علی سدیس از عربستان، شیخ محمود احمد عکاوی از لبنان، شیخ عبدالرشید صوفی از قطر، شیخ عبدالباسط محمد احمد عماره از مصر، حاج صلاح الدین بن عمر از مالزی، حاج محمد بن حصری از مالزی، حاج سید عقیل حسین منور از اندونزی و حاج شریف بن الحاج عبدالرحمن از تایلند از دیگر اعضای کمیته داوران هستند.

آیین‌نامه مسابقات

براساس آیین‌نامه مسابقات مالزی، در رشته تلاوت این رقابت‌ها، 40 نمره برای تجوید، 25 نمره برای ترنم(لحن)، 20 نمره برای فصاحت و 15 نمره برای صوت در نظر گرفته می‌شود. در بخش حفظ نیز، 55 نمره برای حسن حفظ، 35 نمره برای تجوید و فصاحت و 10 نمره نیز به صوت و فن تلاوت اختصاص دارد.

یادآوری می‌شود، با توجه به انتخابات پارلمانی کشور مالزی که قرار است امروز(19 اردیبهشت‌ماه) برگزار شود، شصتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی قرآن مالزی امروز در دو بخش حفظ و قرائت قرآن امروز برگزار نمی‌شود.
 
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha