اردوی آموزشی دانشجویان مسلمان در سیرالئون
کد خبر: 3715714
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
با همكاری ایران برگزار می‌شود؛

اردوی آموزشی دانشجویان مسلمان در سیرالئون

گروه بین‌الملل - رایزن فرهنگی ایران در دیدار با معاون رئیس دانشگاه میلتی ماگای سیرالئون از برگزاری برنامه اردوی آموزشی برای دانشجویان مسلمان با همکاری دو دانشگاه «فورابه» و «میلتی ماگای» خبر داد.

اردوی آموزشی دانشجویان مسلمان در سیرالئون

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ علیرضا فرامرزی، رایزن فرهنگی ایران در سیرالئون، ضمن بازدید از ساختمان اصلی دانشگاه میلتی ماگای این كشور، با محمد تابیتا کامارا، معاون رئیس دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرامرزی هدف از این دیدار را بررسی امكان همكاری‌های مشترک در خصوص فعالیت‌های فرهنگی عنوان كرد و در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های رایزنی فرهنگی ایران گفت: این رایزنی علاوه بر تأسیس کتابخانه، برگزاری سمینارهای علمی و بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی، اهتمام ویژ‌ه‌ای به برنامه‌های آموزشی از جمله آموزش کامپیوتر و نیز مباحث اسلامی دارد و ‌هم‌اکنون نیز درصدد است برنامه اردوی آموزشی برای دانشجویان مسلمان را با همکاری دو دانشگاه فورابه و میلتی ماگای، به انجام برساند.

وی در پایان سخنانش موضوع تأسیس اتاق ایران در دانشگاه میلتی ماگای را مطرح كرد.

در ادامه محمد تابیتا کامارا، معاون دانشگاه میلتی ماگای نیز گفت: از ابتکار عمل رایزنی فرهنگی ایران در همکاری با دانشگاه استقبال می‌کنیم؛ به ویژه اگر این همکاری موجب ارتقای سطح علمی دانشگاه ما شود.

اردوی آموزشی دانشجویان مسلمان در سیرالئونانتهای پیام

captcha