وصيت آنان كه در مورد انتخابات احساس تكليف كردند/ بررسی وصايای شهدای استان اصفهان
کد خبر: 2545199
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵

وصيت آنان كه در مورد انتخابات احساس تكليف كردند/ بررسی وصايای شهدای استان اصفهان

در ايام نزديك شدن به يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری و آفريدن حماسه‌ای ديگر از سوی ملت، از بين هزاران وصيت شهدا پيرامون مشاركت مردم در انتخابات، تعدادی از وصايای شهدای استان اصفهان را بررسی می‌كنيم.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، علمداران انقلاب اسلامی كه امروز عندر بهم يرزقون هستند، همانند مرادشان انتخابات را مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری می‌دانستند؛ آنها حتی براساس تكليف خود در آخرين نوشته‌های خود بر اين موضوع حساس و سرنوشت‌ساز كشور تأكيد كردند.
در ايام نزديك شدن به يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری و آفريدن حماسه‌ای ديگر از سوی ملت، از بين هزاران وصيت شهدا پيرامون مشاركت مردم در انتخابات، تعدادی از وصايای شهدای استان اصفهان را در ادامه آورده است:
در وصيت شهيد «سيدعلی اعتصامی» آمده است: ای امت شهيدپرور حالت انقلابی و مذهبی خودتان را حفظ كنيد و در صحنه انتخابات شركت فعال داشته باشيد و صحنه را ترك نكنيد كه اين خواست دشمن است.
«شهيد مهدی جعفری» بيان می‌كند: از مردم غيور و شجاع می‌خواهم كه در مسائل سياسی و انتخابات وارد شوند و نگذارند ولايت فقيه و روحانيت در خط امام مظلوم واقع شوند.
«شهيد حسين ترك» می‌گويد: اسلام آدم بی‌تفاوت و كناره‌گير از مسائل سياسی نمی‌خواهد. حضور در انتخابات يعنی راه سعادت را انتخاب كردن و دنبال وسوسه‌های شيطان نرفتن.
در وصيت «شهيد اكبر ترك لادانی» آمده است: اميدوارم در انتخابات رئيس‌جمهوری هر چه فعالانه‌تر شركت كنيم.
«شهيد سيدرضا فاطمی» تأكيد می‌كند: در انتخابات با كمال شناخت، آگاهی، بصيرت و ايمان انتخاب كنيد. همچنين در نوشته «شهيد رضا جوادی» آمده است: آگاهانه انتخاب كنيد و نگذاريد هوس‌های شيطانی در شما راه پيدا كند.
«شهيدعباس جوشقانی‌ حسين‌آبادی» بيان می‌دارد: خوب دقت كنيد به چه كسی رأی می‌دهيد كه اگر خطا كنيد روز قيامت جوابگوی خون شهيدان خواهيد بود.
در وصيت «شهيداسدالله حبيبی» آمده است: هركس به اندازه توانايی خويش احساس مسئوليت كند. در انتخابات با هوشياری تمام به تقويت اسلام بپردازيد. مبادا بگوييد چيزها گران شده يا اجناس كم است و هی نگوييد انقلاب برای ما چه كرده، بگوييد ما به عنوان يك شيعه امام زمان(عج) چه كاری برای انقلاب و امام زمان(عج) كرده‌ايم.
«شهيد آيت‌الله مساح بوانی» می‌گويد: با حفظ شور و شوق انقلابی و حضور در صحنه انتخابات مشت محكم بر دهان ايادی استكبار بزنيد.
«شهيدعلی طباطبايی» بيان می‌كند: ای مردم در صحنه باشيد و افرادی را انتخاب كنيد كه ثمره خون شهيدان را پايمال نكنند كه در اين صورت شما مسئول خواهيد بود همچنين «شهيدصفر جبارزارع» نوشته است: در همه انتخابات شركت كنيد و رأی خود را بدهيد.
«شهيد سيدمهدی مشايخی» می‌گويد: با حضور در صحنه نماز جمعه، راهپيمايی‌ها و انتخابات به حفظ دستاوردهای انقلاب و حراست از آنها بپردازيد.
در وصيت «شهيدعلی گودرزی» آمده است: مواظب ضربه منافقين باشيد. اينها در نهادها، انتخابات در اجتماعات نفوذ می‌كنند و ضربه می‌زنند. امام عزيزمان فرمود خطر منافقين از كفار بدتر است.
«شهيد محمدعلی قيصری» می‌گويد: در انتخابات شركت كنيد كه تكليف الهی است. رأی شما دفاع از اسلام و قرآن است و مواظب باشيد به كسانی كه برای شهرت و قدرت خود را مطرح ساخته‌اند رأی ندهيد.
در نوشته «شهيد قدم‌علی عابدينی» آمده است: هميشه در صحنه باشيد و پا به پای مردم صحنه‌ها را پر نگه داريد و در انتخابات فعالانه شركت كنيد و مواظب دشمنان داخلی و خارجی باشيد.
«شهيد عليرضا كريمی» می‌گويد: صحنه‌ها را خالی نكنيد و وحدت خود را حفظ كنيد و با شركت در نمازهای جمعه و جماعت و برنامه انتخابات چشم دشمنان اسلام را كور كنيد.
در وصيت «شهيد فرج‌الله رضايی‌آدريانی» آمده است: برادران هوشيار باشيد در انتخاب افراد مواظب باشيد غافل نشويد كه در دام تبليغات دشمنان اسلام بيفتيد حتی در رفت و آمدهای خود مراقب باشيد كه كسی شما را از مسير رهبری خارج نكند.
captcha