تبیین شیوه یکسان‌سازی برگزاری مجامع قرآنی استانی
کد خبر: 3929932
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴

تبیین شیوه یکسان‌سازی برگزاری مجامع قرآنی استانی

اتحادیه‌های استانی به منظور برگزاری مجامع عمومی و انتخابات، منتظر اعلام آیین‌نامه‌ای واحدی از سوی اتحادیه قرآنی کشور هستند.

به گزارش ایکنا، با توجه به اتمام زمان مسئولیت هیئت مدیره اتحادیه‌های مدغم استانی و فرارسیدن زمان تشکیل مجامع عمومی و انتخابات، اتحادیه استان‌های کشور، منتظر اعلام بخش‌نامه‌‌ای منسجم و هماهنگ برای برگزاری انتخابات مجامع استانی هستند.

سعید‌کریم‌‌زاده، رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان آذربایجان غربی گفت: زمان برگزاری مجمع اتحادیه قرآنی استان آذربایجان‌غربی در تاریخ 16 شهریورماه بود که به تعویق افتاد. اتحادیه‌های قرآنی استانی درگیر موج‌ اختلافات متولیان قرآنی هستند که امیدواریم هر چه زودتر با ارائه برنامه‌ای دقیق و هماهنگ، برگزاری مجامع استانی و انتخابات انجام شود.

برگزاری مجمع عمومی و انتخابات از سوی اتحادیه‌های مدغم استانی، نیازمند هزینه‌کرد و ساخت و ساز مشخص است که باید برای این امر، مصوباتی در راستای ارائه همسان‌سازی و نظارت بر جلسه از سوی اتحادیه کشوری ارائه شود.

واریز 116 میلیون ریال به مؤسسات اتحادیه آذربایجان غربی

باتوجه به اینکه در شرایط کنونی بیش از 50 درصد مؤسسات قرآنی تعطیل شده‌اند و هزینه‌های جاری برایشان بسیار سنگین‌تر از حمایت‌های مالی متولیان است، ناهنجاری‌هایی در واریز بودجه‌ها به مؤسسات قرآنی صورت گرفته و شفافیتی در این حساب‌ها وجود ندارد که باید از سوی بازرسان  اتحادیه کشوری نظارت شود.

به دنبال حمایت مالی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، مبلغ 116 میلیون ریال به حساب 116 مؤسسه استان آذربایجان غربی واریز شد.

انتهای پیام
captcha