نمايشگاه قرآن شهرستان نظرآباد افتتاح شد
کد خبر: 1075873
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۹

نمايشگاه قرآن شهرستان نظرآباد افتتاح شد

همزمان با ماه مبارك رمضان نمايشگاه قرآن شهرستان نظر آباد از روز گذشته، 20 مردادماه به مدت 10 شب ميزبان خانواده‌های اين شهرستان است.


گروه فعاليت‌های قرآنی: همزمان با ماه مبارك رمضان نمايشگاه قرآن شهرستان نظر آباد از روز گذشته، 20 مردادماه به مدت 10 شب ميزبان خانواده‌های اين شهرستان است.


ابوالفضل آزاد فلاح، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد نظرآباد در حاشيه اين نمايشگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه البرز، گفت: اين نمايشگاه با بخش‌ها و غرفه‌های متنوع فعاليت خود را آغاز کرده و تا پايان همين ماه ميزبان خانواده‌های اين شهرستان است.


وی افزود: اين نمايشگاه غير از عرضه كتاب‌های قرآنی و مذهبی دارای غرفه‌های متنوع ديگری از جمله حجاب و عفاف است كه با استفاده از تصاوير گرافيكی اهيمت حجاب را به مخاطبان نشان می‌دهد و در اين غرفه كتاب‌ها و نرم‌افزارهای حجاب نيز در اين غرفه عرضه می‌گردد.


وی اظهار کرد: از ديگر غرفه‌های اين نمايشگاه می‌توان به غرفه نرم‌افزارهای قرآنی و بلوتوث اشاره كرد كه با ارسال نرم‌افزارهای قرآنی در موبايل بازديدكنندگان دسترسی آنان را به محصولات قرآنی آسان كرده و باعث ترويج فرهنگ قرآنی در جامعه به خصوص در بين جوانان می‌شود.


وی اضافه كرد: غرفه كودك نيز از ديگر غرفه‌های اين نمايشگاه است كه كودكان در اين غرفه با نقاشی و خواندن قرآن جايزه دريافت می‌كنند و از اين طريق به قرآن خواندن تشويق می‌شوند.


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد نظرآباد از غرفه پاسخ به شبهات به‌عنوان ديگر غرفه اين نمايشگاه نام برد و گفت: بازديدكنندگان می‌توانند در اين غرفه از مشاوره فردی روحانی استفاده و پاسخ‌های مناسبی برای شبهات خود دريافت نمايند.


آزاد فلاح از غرفه جشنواره رضوی، خوشنويسی و كتابت قرآن و طرح ايتام به‌عنوان ديگر بخش‌های اين نمايشگاه نام برد و از اجرای تئاتر خيايانی توسط گروه رنگين كمان البرز با موضوع تذكر آيات قرآن در محل اين نمايشگاه خبر داد.

captcha