تبادل كتب دينی در طرح مبادله كتاب انجام می‌شود
کد خبر: 1149648
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۲

تبادل كتب دينی در طرح مبادله كتاب انجام می‌شود

همزمان با اجرای بيست و سومين طرح مبادله كتاب توسط كتابخانه عمومی حسينيه ارشاد كه در هفته آخر آذرماه برگزار می‌شود، كتب دينی و فرهنگ‌نامه‌ها مبادله می‌شوند.


گروه ادب: همزمان با اجرای بيست و سومين طرح مبادله كتاب توسط كتابخانه عمومی حسينيه ارشاد كه در هفته آخر آذرماه برگزار می‌شود، كتب دينی و فرهنگ‌نامه‌ها مبادله می‌شوند.








به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، طرح مبادله كتاب از تاريخ 25 ـ 30 آذرماه در كتابخانه حسينيه ارشاد برگزار می‌شود. طرح مبادله كتاب هر شش مكاه يك‌بار در محل اين كتابخانه بر پا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای شركت در اين طرح، كتاب‌های بدون استفاده خود را كه از نظر محتوايی و كيفی دارای ارزش است با كتاب‌هايی كه كتابخانه به اين منظور فراهم كرده، از روز شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 9 ـ 14 و پنجشنبه نيز از ساعت 8:30 ـ 11:30 مبادله كنند.


كتاب‌هايی كه در اين ايام مبادله می‌شود بيشتر شامل كتب دينی و فرهنگ‌نامه‌ها است و معمولاً شمار زيادی از آنها در انبار كتابخانه عمومی وزارت ارشاد موجود است.


علاقه‌مندان می‌توانند ليست كتب مورد نظر را در هفته مبادله كتاب از روی سايت كتابخانه عمومی حسينيه ارشاد مشاهده كنند.


يادآور می‌شود كه در دوره قبلی 500 جلد كتاب برای مبادله قرار داده شده بود كه ۳۰۰ جلد آنها برای بزرگسالان و ۲۰۰ جلد برای كودكان و نوجوانان بود.

captcha