30 دی‌ماه جاری؛ برگزاری كلاس پاسخگويی به شبهات در تهران
کد خبر: 1171125
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱

30 دی‌ماه جاری؛ برگزاری كلاس پاسخگويی به شبهات در تهران

كلاس پاسخگويی به شبهات وهابيت و بحث پيرامون آيه تطهير در مؤسسه ميقات‌القرآن تهران برگزار می‌شود.


گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: كلاس پاسخگويی به شبهات وهابيت و بحث پيرامون آيه تطهير در مؤسسه ميقات‌القرآن تهران برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، از سوی مؤسسه ميقات‌القرآن تهران كلاس پاسخگويی به شبهات وهابيت و بحث پيرامون آيه تطهير به‌مدت 30 دقيقه در روز شنبه 30 دی‌ماه جاری برگزار می‌شود.


اين كلاس شنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود كه مقرر شده است برای تدريس آموزه‌های مربوط به اين كلاس از سوی مرتضی مخلباف، از مؤلفان دينی و قرآنی بيان شود.


گفتنی است، كلاس پاسخگويی به شبهات وهابيت و بحث پيرامون آيه تطهير ساعت 17:30 ويژه بانوان و آقايان قرآن‌پژوه به‌صورت حضوری در محل كانون آموزش قرآن و تجويد ميقات‌القرآن تهران برگزار می‌شود.


همچنين در پايان هر جلسه از اين كلاس آموزشی، به پرسش و پاسخ در حيطه مواردی كه بيان شده است اختصاص داده می‌شود.


يادآوری می‌شود لوح فشرده‌ای از سوی مؤسسه ميقات‌القرآن تهران با عنوان «تنزيلات و تأويلات قرآن كريم» درباره حضرت سيدالشهداء(ع) توليد شده است كه سخنرانی استاد مخملباف درباره برخی از آيات قرآن كه در شأن آن بزرگوار است، در اين لوح فشرده گنجانده شده است.


در اين راستا كلاس‌های اعقتادی مؤسسه ميقات‌القرآن روزهای شنبه در حسينيه مؤسسه فوق‌الذكر برگزار می‌شود و افراد علاوه بر شركت در اين دور از كلاس‌ها می‌توانند از لوح فشرده «تنزيلات و تأويلات قرآن» برخوردار شوند.


خبرنگار: زهره ابراهيمی

captcha