خلق حماسه نمايش ظرفيت‌های نظام برای تحقق آرمان‌های امام(ره) است
کد خبر: 1219644
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶

خلق حماسه نمايش ظرفيت‌های نظام برای تحقق آرمان‌های امام(ره) است

مشاور نماينده ولی‌فقيه در سپاه با بيان اين مطلب كه مردم در مورد حماسه سياسی نظاره‌گر توطئه‌های دشمنان نخواهند بود، گفت مردم با خلق حماسه ظرفيت‌های نظام برای عبور از موانع و تحقق آرمان‌های امام(ره) را به دشمن نشان می‌دهند.


گروه سياسی: مشاور نماينده ولی‌فقيه در سپاه با بيان اين مطلب كه مردم در مورد حماسه سياسی نظاره‌گر توطئه‌های دشمنان نخواهند بود، گفت: مردم با خلق حماسه ظرفيت‌های نظام برای عبور از موانع و تحقق آرمان‌های امام(ره) را به دشمن نشان می‌دهند.


سردار يدالله جوانی، مشاور نماينده ولی‌فقيه در سپاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، در مورد سال حماسه سياسی و حماسه اقتصادی گفت: انقلاب اسلامی موجب شد تا نه تنها ملت ايران بلكه ساير ملت‌ها به خودآگاهی دست پيدا كنند و ملت ايران در پرتو تعاليم دينی و رهنمودهای امام(ره)، به ملتی تاثيرگذار در عرصه جهانی تبديل شود.


وی عنوان كرد: دشمنی‌های نظام سلطه نيز به دليل نقش مردم ايران در الگودهی به ساير ملت‌های اسلامی است، بيداری اسلامی يكی از ثمرات انقلاب اسلامی و تاثيرپذيری ملت‌های منطقه از دشمن‌ستيزی ملت ايران است.


سردار جوانی با ذكر اينكه يكی از حوزه‌های مورد توجه دشمنان از ابتدای انقلاب تاكنون حوزه سياسی است، اظهار كرد: در حوزه سياسی مجموعه كارهايی كه دشمنان نظام اسلامی در ابعاد مختلف انجام می‌دهند، با اين هدف است كه بهره‌برداری سياسی از تلاش‌های خود برای شكست انقلاب داشته باشند.


رئيس سابق اداره سياسی سپاه با ذكر اينكه انتخابات مظهر حماسه سياسی است، افزود: البته انتخابات برای دشمنان نيز اهميت فراوان دارد، رهبر معظم انقلاب تاكيد داشتند كه ملت ايران همواره حماسه‌ساز بوده است و در سال 92 با يك مشاركت حداكثری آبروی كشور را تامين می‌كند.


وی با بيان اين مطلب كه مردم در مورد حماسه سياسی تنها نظاره‌گر تلاش و توطئه‌های دشمنان نخواهند بود، عنوان كرد: مردم با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات و خلق حماسه، ظرفيت‌های جمهوری اسلامی را برای عبور از موانع و تحقق اهداف و آرمان‌های امام(ره) به دشمن نشان می‌دهند.


مشاور نماينده ولی فقيه در سپاه، عرصه نبرد ملت ايران را با دشمنان نبرد اراده‌ها دانست و گفت: آمريكا از مسئله مذاكره اهداف خاصی دارد، آمريكايی‌ها از مدت‌ها قبل با پيشنهاد مذاكره در كنار راهبرد فشار- مذاكره به دنبال نوعی فريب ملت ايران هستند و می‌خواهند اراده خود را به ملت ايران تحميل كنند.


رئيس سابق اداره سياسی سپاه عنوان كرد: دشمنان برای تضعيف جمهوری اسلامی از سال‌های گذشته در دو حوزه سياسی و اقتصادی مجموعه اقداماتی را شروع كرده‌اند تا در نهايت با ايجاد مشكل برای مردم، شكست انقلاب اسلامی را به نظاره بنشينند.







 سردار جوانی:
كرد: دشمنان برای تضعيف جمهوری اسلامی از سال‌های گذشته در دو حوزه سياسی و اقتصادی مجموعه اقداماتی را شروع كرده‌اند تا در نهايت با ايجاد مشكل برای مردم، شكست انقلاب اسلامی را به نظاره بنشينند

وی با ذكر اينكه در برابر اين فشارها و تحريم‌ها مردم حماسه را برمی‌گزينند، افزود: مردم با يك حركت حماسی و پياده‌سازی اقتصاد مقاومتی آينده درخشانی را برای كشور رقم می‌زنند؛ ملت ايران يك ملت حماسه‌ساز است و در 34 سال گذشته در همه صحنه‌ها حماسه‌های بزرگی را خلق كرده است.


رئيس سابق اداره سياسی سپاه با اشاره به نقش حماسه اقتصادی در اقتدار نظام اسلامی اظهار كرد: حماسه اقتصادی از سوی مردم، تهديد اقتصادی دشمن را به يك فرصت تبديل می‌كند؛ مردم می‌توانند با كار و تلاش حربه تحريم را ناكارآمد كنند.


مشاور نماينده ولی فقيه در سپاه اظهار كرد: ملت ايران در سال جاری با حماسه اقتصادی تحريم‌ها را خنثی خواهند كرد و در صحنه سياسی نيز همانند صحنه اقتصادی ايجاد حماسه می‌كنند و اجازه نمی‌دهند دشمنان انقلاب خواست و اراده خود را به مردم ايران تحميل كنند.


وی با ذكر اينكه دشمنان به سال جاری نگاه ويژه‌ای دارند، اظهار كرد: دشمن در پی اين بود كه سال گذشته با اعمال تحريم‌ها نتيجه‌ای كسب كند و نا آرامی‌های اجتماعی ايجاد كند، اما به اين هدف نرسيد، لذا امسال به دنبال اين موضوع است كه از انتخابات بهره‌برداری سياسی كند.


رئيس سابق اداره سياسی سپاه با ذكر اينكه ملت ايران با سلاح بصيرت، امسال نيز دشمنان را ناكام می‌كنند، گفت: مردم در دو عرصه سياسی و اقتصادی با پشتكار و حضور آگاهانه افتخاری ديگر برای كشور می‌آفرينند و فريب تبليغات متنوع و پيچيده دشمنان را نخواهند خورد و بر توطئه‌های دشمنان غلبه می‌كنند.

captcha