تجمع بسیجیان گچساران برگزار می‌شود
کد خبر: 1321093
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰
در 5 آذر؛

تجمع بسیجیان گچساران برگزار می‌شود

گروه سیاسی: فرمانده سپاه ناحیه گچساران از برگزاری تجمع بسیجیان این شهرستان در 5 آذر خبر داد.


جهانگیر انصاری، فرمانده سپاه ناحیه گچساران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه ‌و بویراحمد، گفت: عشق، ایمان و اعتماد به نفس همراه با ابتکار مهم‌ترین ویژگی‌های روحیه بسیجی در عرصه‌های مختلف است که هم در بعد دفاعی و هم در بعد سیاسی و مدیریتی کارایی برجسته‌ای دارد.



وی اظهار کرد: جوانان به‌ویژه جوانان بسیجی باید به معارف دینی، گسترش تأثیرگذاری در محیط پیرامونی و تقویت ارتباط معنوی تعمیق کنند و پایبندی نسل جوان امروز به اعتقادات و ارزش‌های اسلامی بیشتر و عمیق‌تر از سال‌های اول انقلاب است.



فرمانده سپاه ناحیه گچساران بیان کرد: هفته بسیج در گچساران همزمان با سراسر کشور از 30 آبان آغاز شده و برنامه‌های متنوعی برای ارج نهادن به مقام بسیجیان در این هفته سازماندهی شده است.



انصاری ابراز کرد: در این هفته بیش از 40 برنامه متنوع که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و تجمع بزرگ بسیجیان گچساران در روز 5 آذر برگزار می‌شود.



وی عنوان کرد: آمادگی نیروهای بسیجی شهرستان گچساران در همه زمینه‌های دفاعی، فرهنگی، امداد رسانی و امربه معروف ونهی از منکر  صد در صدی است.



فرمانده سپاه ناحیه گچساران عضویت بیش از 65 درصد از جمعیت  90 هزار نفری گچساران در بسیج را نشان از عمق اعتقاد قلبی مردم این شهر به حفظ آرمان‌های نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: گردان‌های عاشورا و الزهرا گچساران به‌عنوان دوگردان مطرح و فعال در سطح کشور مطرح هستند.



انصاری نقش بسج در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل سوم انقلاب بسیار مهم و حیاتی دانست و تأکید کرد: امروز نقش بسیج در جهاد اقتصادی و فرهنگی همانند حضور در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل است.

captcha