معرفی مقالات برتر همایش نهادینه‌سازی امر به معروف در شوط
کد خبر: 1377537
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳

معرفی مقالات برتر همایش نهادینه‌سازی امر به معروف در شوط

گروه اجتماعی: مقالات برتر همایش نهادینه‌سازی امر به معروف نهی از منکر و نقد و نقدپذیری در شهرستان شوط معرفی و از صاحبان آثار تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، اولین همایش نهادینه‌سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و نقد و نقد پذیری در شهرستان شوط دیروز چهارشنبه 30 بهمن با حضور حجت الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، سردار یحیی شرفی فرمانده انتظامی استان، حسین فروزان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو، فرمانداران و امامان جمعه شوط و پلدشت و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان ادارات شهرهای شمال آذربایجان غربی در سالن ولایت شوط برگزار شد.
علی پیام فرماندارشوط در مورد این همایش اظهار کرد: سبک زندگی، رفتار اجتماعی اسلامی، فرهنگ تشکر و قدردانی، علل قانون‌گریزی، فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در قرآن، امر به معروف و نهی از منکر در کلام امام علی (ع) از محورهای این همایش برای ارائه مقاله است.
وی گفت: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در قیام امام حسین (ع)، آثار و برکات اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و حجاب و عفاف و نقش آن در تامین سلامت روحی و روانی جامعه از جمله دیگر محورهای این همایش بود که در بخش های مختلف مقالاتی بدان ارسال شده است.
فرماندار شوط افزود: تعداد 39 مقاله در 11 محور به دبیرخانه این همایش رسیده و از بین مقاله‌های ارسالی مقاله‌های آقایان سید مهدی جلیل پور با عنوان آثار و برکات امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، محمود بابازاده باعنوان قانون‌گریزی و محمد امراه زاده با عنوان رفتار اجتماعی اسلامی به عنوان مقالات منتخب برگزیده شدند.

captcha