تشریح مجامع قرآنیان شهر تهران در سال 92/ تجلیل از 29 خادم گمنام
کد خبر: 1387992
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴

تشریح مجامع قرآنیان شهر تهران در سال 92/ تجلیل از 29 خادم گمنام

گروه فعالیت‌های قرآنی: شش مجمع قرآنیان شهر تهران در سال 1392 برگزار شد که در این مجامع از 29 خادم گمنام قرآنی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فرهنگ‌سرای قرآن در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه به ویژه در شهر تهران و با هدف تجلیل از فعالان قرآنی شهر تهران و نیز ایجاد تشکل قرآنیان، مجمع قرآنیان شهر تهران را تشکیل و ساماندهی کرده است؛ در سال 1392 در مجموع شش مجمع در مناطق مختلف شهر تهران برگزار شد که ادامه مجامع سال 1391 محسوب می‌شود.
بیست هشتمین مجمع
بیست و هشتمین مجمع قرآنیان شهر تهران چهار‌شنبه، 25 اردیبهشت‌‌‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع قاسم‌ ابن الحسن(ع) واقع در منطقه 14 تهران و با حضور نخبگان قرآنی شهر تهران برگزار ‌شد.
در این مجمع امیرحسین حیدری، قاری نوجوان شهر تهران و سعید طوسی، قاری بین‌المللی آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند، همچنین در بیست و هشتمین مجمع قرآنیان شهر تهران از «اسدالله حسینی، محمدعلی‌ حاجی‌اوسط، بتول صداقتی، فریبا آقاجانی و پری سجادیان» پنج استاد قرآنی منطقه 14 شهر تهران تجلیل و تکریم به عمل ‌آمد.
بیست نهمین مجمع
بیست و نهمین مجمع قرآنیان شهر تهران چهار شنبه، 29 خرداد‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین(ع) واقع در منطقه هفت تهران و با حضور جمعی از قرآنیان شهر تهران برگزار شد.
در این مجمع علی خشنود از قاریان نوجوان شهر تهران و حسین رستمی، قاری بین‌المللی آیاتی از کلام‌الله مجید را قرائت کردند، سپس حمید آزاد، مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان مولودی‌خوانی کرد.
در بیست و نهمین مجمع قرآنیان شهر تهران از «محمدجعفر خرم‌دل، غلامرضا عامریان، نصرالله مشعوف، زهرا وزوایی و معصومه میرزابیگی‌اسکویی» پنج استاد قرآنی منطقه هفت شهر تهران تجلیل شد.
سی‌امین مجمع
سی‌امین مجمع قرآنیان شهر تهران چهارشنبه، 30 مردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) واقع در منطقه 22 شهر تهران برگزار ‌شد.
در این مجمع علیرضا نداف از نفرات ممتاز مسابقات قرآن کشور و سعید طوسی، قاری بین المللی به تلاوت آیاتی از کلام‌الله وحی پرداختند.
در سی‌‌امین مجمع قرآنیان شهر تهران از «قاسم مومنی، مختار سرجهانی، ربابه نجفی، شریفه حسینی‌پور و زهره عوض» پنج اساتید و معلمان قرآن منطقه 22 به پاس یک عمر فعالیت و تلاش در راه اشاعه فرهنگ قرآنی تجلیل ‌به عمل آورده شد.
سی و یکمین مجمع
سی‌ و‌ یکمین مجمع قرآنیان شهر تهران روز چهار‌شنبه، 29 آبان‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد چهارده معصوم(ع) واقع در منطقه 19 تهران و با حضور نخبگان قرآنی شهر تهران برگزار ‌شد.
در این مجمع امین پویا و محمدحسین سعیدیان از قاریان بین‌المللی آیاتی از قران کریم را قرائت کردند، همچنین حمید آزاد، مداح اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به مناسبت ماه محرم و شهادت حضرت اباعبدالله‌ الحسین(ع) و یاران با وفایش نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی کرد.
در سی‌ و‌ یکمین مجمع قرآنیان شهر تهران از «رضا سارج‌لو، اصغر میرزاآقایی، مرضیه میناهنگ، حشمت‌السادات محمدی و رقیه احمدیان» پنج استاد قرآنی منطقه 19  شهر تهران تجلیل و تکریم به عمل ‌آمد.
سی و دومین مجمع

سی‌ و‌ دومین مجمع قرآنیان شهر تهران با مشارکت سازمان دارالقرآن‌الکریم، مدیریت فرهنگی و هنری منطقه یک و فرهنگ‌سرای ملل در روز چهار‌شنبه، 27 آذر‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد والفجر و با حضور نخبگان قرآنی شهر تهران برگزار ‌شد.

در این مراسم علی کدخدازاده، قاری نوجوان، محمدحسن موحدی و حسین رستمی از قاریان ممتاز و بین‌المللی آیاتی از کلام وحی را تلاوت کردند، همچنین حمید آزاد، مداح اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به مناسبت ماه محرم و صفر، نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی کرد.
در سی‌ و‌ دومین مجمع قرآنیان شهر تهران استادان «علی الفت، سیروس کامران، چیذری و زهرا عقبایی»، چهار استاد قرآنی منطقه یک شهر تهران تجلیل و تکریم شدند.
سی و سومین مجمع
بنابر این گزارش، سی و سومین مجمع قرآنیان شهر تهران چهار‌شنبه، 30 بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجدالنبی(ص) واقع در منطقه 21 تهران و با حضور جمعی از قرآنیان شهر تهران برگزار ‌شد.
در این مجمع از «جواد مبارک‌آبادی، عبدالله‌ عبدی، جواد عطایی، زهرا قاسمی و خدیجه کریمی»، پنج استاد قرآنی منطقه 21 شهر تهران تجلیل و تکریم به عمل ‌آمد، همچنین در سی و سومین مجمع قرآنیان شهر تهران حبیب‌الله پوراحمدی، قاری ممتاز و سعید طوسی، قاری بین‌المللی کشور آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند.

captcha