درجستجوی خوشبختی؛ همراه با انتقال پیام‌های اخلاقی به مخاطبان
کد خبر: 1452770
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸

درجستجوی خوشبختی؛ همراه با انتقال پیام‌های اخلاقی به مخاطبان

گروه فضای مجازی: مدیر بازی رایانه‌ای «در جستجوی خوشبختی» گفت: این بازی رایانه‌ای منطبق با فضای کاملا ایرانی است و پیام‌های اخلاقی بسیاری را به مخاطب انتقال می‌دهد.

شهاب میرزایی، مدیر پروژه بازی رایانه‌ای «در جستجوی خوشبختی»، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: این بازی با محوریت داستانی، اجتماعی و منطبق با فضای کاملا ایرانی است. در جستجوی خوشبختی، بازی کاملا بومی بوده و سراسر آن همراه با پیام‌های آموزنده و اخلاقی همچون پیامدهای ناشی از ترک وطن، طمع، امانتداری، معضل تکدی‌گری، مفهوم خوشبختی و انسان خوشبخت، قدرشناسی از نعمت‌های خداوند به مخاطبان است.

وی افزود: گیمرهای ناشنوا هم می‌توانند با انجام این بازی، داستان بازی و پیام‌های بازی را پیگیری کنند. این امر یکی از ویژگی‌های بازی به شمار می‌رود.

مدیر گروه بازی‌سازان پارسی تصریح کرد: با توجه به تأکید مسئولان برای تولید بازی‌های آموزنده ما در ساخت این بازی سعی کرده‌ایم، بازی تنها جنبه سرگرمی نداشته باشد و در کنار سرگرم کننده بودن، محتوای آموزنده و اخلاقی نیز داشته باشد، به همین دلیل سراسر بازی همراه با پیام اخلاقی برای مخاطبان است.

وی بیان کرد: تمامی طراحی‌های نقاشی دیجیتال بوده و سبک کاملا ایرانی دارد درواقع بازی در 51 محیط اتفاق می‌افتد، ضمن اینکه همه فضاهای بازی کاملا بومی و سنتی است.

وی بیان کرد: یکی از مواردی که در تولید گیم بومی با توجه به فرهنگ داخلی باید به آن توجه شود، موسیقی است. در ساخت موسیقی این بازی رایانه‌ای سعی شده است، موسیقی‌ای سنتی با حال و هوای داستان و رویدادهای بازی تولید شود.

مدیر پروژه در جستجوی خوشبختی تصریح کرد: این بازی رایانه‌ای بر خلاف دیگر بازی‌های هم‌سبک که از سمپل‌ها و فیزیک آماده بهره می‌برند، اثری 100 درصد ایرانی بوده و از ابتدا طراحی و اجرا شده است.

وی یادآور شد: بازی در جستجوی خوشبختی در چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران با دیگر بازی‌ها رقابت خواهد کرد که امیدواریم این بازی بومی بتواند موفقیت‌هایی را در این جشنواره کسب کند.

captcha