دبير‌كل جمعيت دفاع از ملت فلسطين: اطلاع‌رسانی سياسی را در راه دفاع از قدس تقويت كنيم
کد خبر: 1588218
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۸۶ - ۲۱:۲۶

دبير‌كل جمعيت دفاع از ملت فلسطين: اطلاع‌رسانی سياسی را در راه دفاع از قدس تقويت كنيم

گروه سياسی: ما می‌گوييم كه قدس قبله مسلمانان است چون برای ما مقدس است و در راه دفاع از آن، بايد اطلاع‌رسانی سياسی را تقويت كنيم.

مجتبی رحماندوست، دبير‌كل جمعيت دفاع از ملت فلسطين در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) با اشاره به روز جهانی قدس و تاكيد بر نقش اين روز در انسجام امت اسلامی گفت: اعلام روز جهانی قدس از سوی امام(ره)، نقطه عطف انسجام امت اسلام بود.
رحماندوست ابراز اميدواری كرد كه در پی حضور پرشور ملل مسلمان در راهپيمايی روز قدس، قدرت به نفع نيروهای اسلام‌گرا و ملت‌های منطقه اوج گيرد و تصريح كرد: امسال، سال فرود قدرت اسرائيل است.
وی نقطه عطف مبارزات ملت مظلوم منطقه عليه اسرائيل را گزارش وينوگراد از سوی دولت اسرائيل دانست و گفت: بخشهايی از اين گزارش هنوز منتشر نشده است كه انتشار آن، پرده از وجهه پوشالی اسرائيل خواهد برداشت.
وی افزود: دولت اسرائيل، سه نفر را مسئول شكست اسرائيل دانسته است. اولمرت، رييس ستاد مشترك ارتش و وزير دفاع اسرائيل، مقصران اين شكست‌اند.
وی افزود: با پيروزی حماس و لبنان در مقابله با اسرائيل، فضای مناسب جهت بسط اسلام و حذف اسرائيل فراهم آمده است.
دبيركل جمعيت دفاع از ملت فلسطين گفت: در سال 48 كه سازمان بين‌الملل، اسرائيل را به رسميت شناخت، دو پيش شرط را مطرح ساخت. اول آنكه علاوه بر اسرائيل، يك دولت عربی نيز در منطقه به رسميت شناخته شود و بخشی از فلسطين به صورت نه غربی و نه اسرائيلی باشد كه همان قدس است.
وی افزود: نه تنها از نظر ما ايرانی‌ها و اساساً شرق و جهان اسلام بلكه از ديدگاه غربی‌ها و حتی آمريكايی‌ها، قدس اشغالی است و مال يهودی‌ها نيست. ما می‌گوييم كه قدس قبله مسلمانان است چون برای ما مقدس است و در راه دفاع از آن، بايد اطلاع‌رسانی سياسی را تقويت كنيم.
captcha