شبكه جهانی سحر «امت واحده» را می‌سازد
کد خبر: 1602710
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۸۶ - ۱۱:۵۲

شبكه جهانی سحر «امت واحده» را می‌سازد

گروه هنر: برنامه «امت واحده» به مناسبت سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی در شبكه جهانی سحر ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی شبكه جهانی سحر، برنامه «امت واحده» به مناسبت سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی در سيمای اردو شبكه سحر در دست تهيه است.
«احمدرضا كريمی» تهيه‌كننده و كارگردان اين برنامه تلاش كرده‌است بحث را با بررسی آيات قرآن در خصوص تشكيل امت واحده آغاز و در ادامه از زبان كارشناسان مذهبی ايرانی و اردوزبان به استراتژی قرآن كريم در تحقق مسئله مهم جهان اسلام بپردازد.
امت واحده كه در 15 قسمت 18 دقيقه‌ای ارايه خواهدشد، طلايه‌داران وحدت اسلامی از گذشته تا به حال را معرفی و با استناد به روايات مهم اهل تشيع و تسنن در خصوص انسجام اسلامی، آسيب‌شناسی، تعضيف بنيان انديشه و عمل در پاسداری از وحدت امت اسلامی و راهكارهای مبارزه با اين آفات را برای مخاطبان اردوزبان شبكه جهانی سحر تبيين می‌كند.
پلاتوها و بخش‌های كارشناسی برنامه امت واحده در تهران در مصلی امام‌خمينی(ره)، كتابخانه حسينيه ارشاد و در قم در مدرسه امام‌خمينی(ره) ضبط شده‌است.
كريمی در تهيه اين برنامه از كمك سياوش اصغرزاده حقيقی به عنوان دستيار تهيه، محسن غلامی و رضا وداد تقوی به عنوان تصويربردار و اظفر كاظمی به عنوان بهره گرفته‌است همچنين اظفر كاظمی اجرای اين برنامه را نيز عهده دارد.
سيمای اردو روزانه يك ساعت و سی دقيقه پخش دارد و امواج آن از طريق ماهواره‌ هات‌برد و آسياست پرتاب می‌شود.
captcha