برخی آثار نمايشگاه «طليعه ظهور» به موزه آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) منتقل می‌شوند
کد خبر: 1678388
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۱

برخی آثار نمايشگاه «طليعه ظهور» به موزه آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) منتقل می‌شوند

گروه سياسی و اجتماعی: برخی از آثار هنری فاخر نمايشگاه «طليعه ظهور» با پيشنهاد توليت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) خريداری و پس از اتمام كار نمايشگاه به موزه آستانه مقدسه منتقل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه قم، به نقل از ستاد خبری نمايشگاه طليعه ظهور، آيت‌الله «علی‌اكبر مسعودی خمينی»، توليت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، طليعه ظهور را متناسب با خواسته‌های مردم از حوزه فرهنگ و هنر عنوان كرد و گفت: جشنواره امسال با برنامه‌ريزی‌های خوبی كه داشته، توانسته است با درك صحيح نيازهای امروز مردم از حوزه هنر، اين امكان را فراهم كند تا بازديدكنندگان از نزديك با توليدات هنری مهدويت آشنا شوند.
توليت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) تصريح كرد: ماندگاری آثار هنری در جامعه بيش از دو برابر ديگر فعاليت‌هاست.
وی با تقدير از زحمات اداره كل ارشاد قم در برپايی اين نمايشگاه گفت: برگزاری چنين جشنواره‌هايی نياز به يك سال تلاش و فعاليت دارد و مجموعه ارشاد نيز سرمايه‌گذاری خوبی در اين جشنواره انجام داده است.
آيت‌الله مسعودی خمينی توجه به نكات ريز و دقت در آنچه كه در اين نمايشگاه عرضه می‌شود را مورد تأكيد قرار داد و افزود: بايد آثاری كه در نمايشگاه عرضه می‌شود از نظر محتوايی و كيفی مورد ارزيابی قرار بگيرد و از نظرات اساتيد و صاحب نظران در اين حوزه استفاده كرد كه اين امر به طور قطع در ارتقای سطح كمی و كيفی نمايشگاه نيز مؤثر است.
توليت آستانه حضرت معصومه(س) گفت: بايد پس از اتمام كار اين جشنواره جلسات نقد و بررسی برگزار شود تا نقاط ضعف و قوت سومين جشنواره مشخص شود و با برگزاری جلسات متعدد و ارائه خواسته‌ها و حساسيت‌های آستانه، بتوان سال آينده چهارمين جشنواره را بديع تر و با نوآوری‌های بيشتر برگزار كرد.
captcha