محفل انس با قرآن آستان عبدالعظيم (ع)، اين هفته برگزار نمی‌شود
کد خبر: 1782896
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۹

محفل انس با قرآن آستان عبدالعظيم (ع)، اين هفته برگزار نمی‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: هم‌زمان با برگزاری مراسم سوگواری به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و به دليل برگزاری مراسم دهه دوم فاطميه در مصلای بزرگ ری، جمعه، هشتم خردادماه، محفل انس با قرآن آستان عبدالعظيم (ع) برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، محفل انس با قرآن كريم به صورت هفتگی جمعه شب‌ها بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور چهره‌ها و پيشكسوتان قرآنی و علاقه‌مندان به ساحت مقدس كلام الهی در مصلای بزرگ ری برگزار می‌شود.
گزارش ايكنا حاكی است كه به دليل برگزاری مراسم دهه دوم فاطميه در مصلای بزرگ ری محفل جمعه، هشتم خردادماه، برگزار نمی‌شود و مراسم نورانی انس با قرآن آينده جمعه، 15 خردادماه، برگزار خواهد شد.
همچنين محفل انس با قرآن آستان عبدالعظيم الحسنی (ع) جمعه، اول خردادماه، همراه با طنين تلاوت «علی احمدآبادی و حسين سبزعلی» از قاريان ممتاز قرآن كريم و با اجرای گروه حافظان خردسال برگزار شد.
و نيز در اين محفل انس با قرآن كريم «علی احمدآبادی» به تلاوت آياتی از سوره‌های مباركه قمر و نازعات و «حسين سبزعلی» به تلاوت آياتی از سوره‌های مباركه قمر و رحمن پرداختند.
يادآوری می‌شود، در محافل قرآنی حرم مطهر حضرت عبدالعظيم (ع) به منظور اشاعه و ترويج فرهنگ قرآنی و ترغيب مخاطبان به حضور فعال در برنامه‌های قرآنی هر هفته مسابقه فرهنگی ـ قرآنی برگزار و در پايان به 10 نفر از برندگان نيز جوايزی اهدا می‌شود.
captcha