هدف اسرائيل از اقدامات اخير عليه اولين قبله مسلمانان، نابودی اسلام است
کد خبر: 1835487
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۴

هدف اسرائيل از اقدامات اخير عليه اولين قبله مسلمانان، نابودی اسلام است

گروه سياسی و اجتماعی: جناياتی كه عليه قبله نخستين مسلمانان صورت می‌گيرد، با هدف نابودی اسلام است و امروز وقت آن رسيده كه جهان اسلام و اعراب به صحنه بيايند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه همدان، حجت‌الاسلام «محمد‌علی ارزنده»، امام جمعه تويسركان ظهر روز گذشته، 17 مهرماه در آيين عبادی ــ سياسی نماز جمعه اين شهرستان اظهار كرد: اسرائيل غاصب هر روز بيش از پيش در مسجد الاقصی جنايت و خيانت می‌كند و مردم را به اسارت می‌گيرد.
وی افزود: سازمان ملل، شورای امنيت و سران عربی همگی در برابر جنايت‌های اسرائيل سكوت می‌كنند، اما زمانی كه يك اسرائيلی اسير می‌شود، گوش جهانيان را با فرياد مظلوم‌خواهی كر می‌كنند.
امام جمعه تويسركان افزود: تا زمانی كه اين سكوت مرگ‌آور بر جهان حاكم باشد، اسرائيل دست به هر جنايتی می‌زند و روزی می‌رسد كه دامنه اين جنايت‌ها دامن كشور‌های عربی را نيز می‌گيرد.
وی در خطبه‌ اول نماز جمعه نفاق را يكی از صفات بسيار زشت دانست و خاطرنشان كرد: رفتار انسان منافق همسو و همسان با نفاق اوست كه در غالب دروغ، چاپلوسی، پيمان‌شكنی و خيانت ظاهر می‌شود و يكی از زير‌ مجموعه‌های خطرناك نفاق خيانت است.
حجت‌الاسلام ارزنده تصريح كرد: خيانتكار حتی به شارع مقدس اسلام نيز خيانت می‌كند و در عمل مقابل خداوند قرار می‌گيرد، در حالی كه مردم از سرشت فرد خيانتكار بی‌اطلاع هستند.
وی خيانتكاری را بالا‌ترين گناه از نظر اسلام دانست و گفت: خيانتكار با اعمال باطنی خود مقابل خداوند و رسول خدا(ص) قرار می‌گيرد و خيانت به خداوند و رسولش بالا‌ترين گناهان است.
خطيب جمعه تويسركان در خطبه دوم ضمن تبريك هفته نيروی انتظامی تصريح كرد: آسايش مردم با سلب آسايش پرسنل نيروی انتظامی گره خورده است و نيروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی امنيت و آسايش مردم را تأمين می‌كنند.
وی افزود: چنانچه تلاش‌های نيروی انتظامی وجود نداشت، چگونه مردم می‌توانستند زندگی خود را با آرامش سپری كنند.
نمازگزاران تويسركان بعد از پايان مراسم نماز جمعه در يك راهپيمايی خود‌جوش با سردادن شعار‌های مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا جنايت‌های اخير اسرائيل را در مسجد‌الاقصی محكوم كردند.
captcha