نتايج مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن‌كريم در شازند اعلام شد
کد خبر: 1891960
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۸

نتايج مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن‌كريم در شازند اعلام شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: نتايج دومين مرحله منطقه‌ای از مسابقات قرآن و معارف اسلامی كه در شهرستان شازند برگزار شده بود، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی، اين مسابقات كه از هفتم تا 21 بهمن‌ماه 88 در شازند برگزار شد، شامل موضوعاتی از جمله حفظ و تفسير قرآن، اذان‌گويی، قرائت قرآن، مسابقه احكام و نهج‌البلاغه بود.
در اين مسابقات كه بين دانش‌آموزان دختر و پسر در مقاطع تحصيلی متوسطه و راهنمايی شهر شازند و روستاهای اطراف برگزار شد، بيش از 600 شركت‌كننده حضور داشتند.
هم‌چنين از بين اين شركت‌كنندگان 273 نفر برگزيده شدند در حالی كه 113 نفر از اين دانش‌آموزان دختر و پسر در مقطع تخصيلی متوسطه و 160 نفر نيز از برگزيدگان اين مسابقه دانش‌آموزان دختر و پسر در مقاطع تحصيلی راهنمايی مشغول تحصيل بودند.
بر اساس اين گزارش، به نفرات اول تا سوم اين مسابقات جوايزی اهدا شده و نفرات اول برگزيده شده در هر يك از رشته‌های مسابقه به مرحله استانی راه می‌يابند.
يادآوری می‌شود، مرحله استانی اين مسابقات ويژه دانش‌آموزان راهنمايی بعد از امتحانات خرداد‌ماه سال آينده و مرحله استانی ويژه دانش‌آموزان متوسطه در فروردين 89 برگزار می‌شود.
captcha