ايران بايد در چاپ قرآن خودكفا شود
کد خبر: 1941521
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۷

ايران بايد در چاپ قرآن خودكفا شود

گروه فعاليت های قرآنی: آيت الله مسعودی خمينی با تاكيد بر تاسيس چاپخانه های بزرگ قرآن در قم تصريح كرد: تا چه زمانی بايد از چاپ، خط و ترجمه سايرين در اين زمينه استفاده كنيم، ما بايد در زمينه چاپ قرآن مستقل عمل كنيم.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه قم به نقل از روابط عمومی شركت شهرك‌های صنعتی استان قم، آيت‌الله علی‌اكبر مسعودی‌خمينی در ديدار مدير‌عامل شركت شهرك‌های صنعتی استان قم افزود: اقدامات و فعاليت‌های شركت شهرك‌های صنعتی استان قم مصداق بارز كار مضاعف و همت مضاعف است و بايد همين طور در ادامه حركت كنيد.
توليت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تصريح كرد: يكی از ويژگی‌های شهرك‌های صنعتی استقلال عملكرد نسبت به شهرداری‌ها است، يعنی برای تملك زمين، احداث، تكميل، پايان‌كار، حفاری‌ها و اقدامات ديگر نيازی به مراجعه به شهرداری و يا ساير‌ ارگان‌ها وجود ندارد و اين امر خود سبب حركت سريع كارها به جلو می‌شود.
وی وجود شهرك چاپ و نشر را امری لازم و قابل توجه برای استان قم برشمرد و گفت: بايد چاپ خانه بزرگ قرآن كريم در اين محل احداث شود و ما در اين زمينه از ساير كشورهای اسلامی جلوتر باشيم.
‌مسعودی‌خمينی عنوان كرد: تا چه زمانی بايد از چاپ، خط و ترجمه سايرين در اين بخش استفاده كنيم، ما بايد در زمينه چاپ قرآن مستقل عمل كنيم.
captcha