داوری دومين جشنواره سراسری پوستر «طلوع» به پايان رسيد
کد خبر: 1987115
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۴

داوری دومين جشنواره سراسری پوستر «طلوع» به پايان رسيد

گروه هنر: داوری دومين دو سالانه جشنواره سراسری «طلوع» با موضوع حضرت مهدی(عج) و با حضور احمد مسجدجامعی و حجت ناصری دبير جشنواره به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، داوری دومين دوسالانه جشنواره سراسری طلوع با موضوع مهدويت و با حضور اعضای هيئت داوران متشكل از سيدمحمد فدوی، فرزاد اديبی، احمد آقاقلی‌زاده و دبير دومين سوگواره پوسترهای عاشورايی و محمدرضا دوست محمدی به پايان رسيد.
اعضای هيئت داوران پس از تحليل و بررسی 650 اثر رسيده به دبيرخانه جشنواره از سراسر كشور، 50 اثر را انتخاب و ضمن قدردانی از زحمات تمام شركت كنندگان در نهايت 11 اثر را منتخب جشنواره و شايسته تقدير دانستند كه برگزيدگان به زودی طی مراسمی معرفی شده و مورد تقدير قرار می‌گيرند.
همچنين 50 اثر برگزيده در خانه هنرمندان به نمايش گذاشته می‌شود و به دو اثر منتخب بازديدكنندگان جوايزی تعلق می‌گيرد تا در مجموع 13 اثر به عنوان آثار برگزيده انتخاب شوند.
احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران و محمد طاهری مشاور رئيس سازمان زيبا سازی شهرداری در اين جلسه حضور يافتند و از 50 اثر منتخب هيئت داوران بازديد كردند.
در اين جشنواره آثاری از اساتيدی همچون مصطفی اسداللهی، محمدرضا عبدالعلی، سيدحسن موسی‌زاده، مسعود نجابتی و منوچهر عبدالله‌زاده حضور دارد.
دومين دوسالانه جشنواره سراسری پوستر طلوع با محوريت حضرت مهدی(عج) به همت سازمان زيباسازی شهر تهران، شهرداری منطقه 9 و با همكاری دبيرخانه دائمی طلوع و تعدادی از ارگان‌های فرهنگی برگزار شد.
captcha