كارگاه هنری دفاع مقدس در شهرستان تيران و كرون برگزار می‌شود
کد خبر: 2003355
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۹

كارگاه هنری دفاع مقدس در شهرستان تيران و كرون برگزار می‌شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تيران و كرون، از توابع استان اصفهان از برپايی كارگاه هنری دفاع مقدس همزمان با ايام دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تيران و كرون، «مرتضی محمدی» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اين شهرستان تيران و كرون با اعلام اين مطلب گفت: اين كارگاه هنری با همكاری انجمن هنرهای تجسمی به مدت دو روز 7 و 8 مهرماه جاری در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تيران و كرون در استان اصفهان و با حضور هنرمندانان انجمن هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.
وی اظهار كرد: در اين كارگاه هنرمندان در رشته‌های منبت، معقر و خوشنويسی هنرنمايی می‌كنند و عموم علاقمندان در اين كارگاه در كنار هنرمندان آموزش می‌بينند.
محمدی افزود: تا پايان سال‌جاری سه برنامه ويژه هنرهای تجسمی، دو همايش ادبی و يك برنامه نمايشی در اين شهرستان خواهد شد.
وی برنامه بزرگداشت حافظ و شب شعر دهه‌فجر را از مهم‌ترين برنامه‌های ادبی شهرستان بيان كرد كه با همكاری انجمن ادبی در سال‌جاری برگزار می‌شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تيران و كرون در بخشی از سخنان خود به محدوديت فضای فرهنگی در شهرستان تيران و كرون اشاره كرد و گفت: در صورت رشد فضای فرهنگی، برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرستان افزايش می‌يابد.
captcha