نگاهی به فعاليت‌‌های حوزه معاونت تشكل‌های مردمی امر به معروف خمين
کد خبر: 2060872
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۲

نگاهی به فعاليت‌‌های حوزه معاونت تشكل‌های مردمی امر به معروف خمين

گروه سياسی و اجتماعی: رئيس اداره تبليغات اسلامی و معاون تشكل‌های مردمی امر به معروف و نهی از منكر شهرستان خمين، برنامه و فعاليت های اين معاونت را تشريح كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی، حجت‌الاسلام «حسن كريمی» رئيس اداره تبليغات اسلامی و معاون تشكل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منكر شهرستان خمين بر ضرورت عملياتی كردن شعار تذكر لسانی تاكيد كرد.
وی افزود: اگر همه آحاد جامعه در خصوص توسعه وگسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منكر احساس مسئوليت كنند و اين شعار تذكر لسانی وظيفه همگانی را سرلوحه كار خود قراردهند قطعآ جلوی بسياری از منكرات گرفته خواهد شد.
حجت‌الاسلام كريمی در پايان برگزاری دوره‌های آموزشی ويژه هيئت های مذهبی، شورای امربه معروف و نهی از منكر ادارات، مربيان پرورشی و تهيه و نصب بيش از70 عدد بنر در سطح شهرستان، برگزاری راهپيمايی حاميان ترويج امربه معروف ونهی از منكر، برگزاری گفتمان دينی در مدارس، تشكيل جلسات اصناف، هيئت‌های مذهبی و مساجد، اقامه نماز ظهر عاشورا و تشكيل جلسه شوراهای امر به معروف و نهی از منكر با حضورمعاونت فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منكر كشور را از جمله اقدامات و فعاليت‌های انجام شده در هفته امر به معروف و نهی از منكر بيان كرد.
captcha