اعلام برنامه‌های سی‌و‌دومين سالگرد شهادت استاد مطهری
کد خبر: 2095791
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۲

اعلام برنامه‌های سی‌و‌دومين سالگرد شهادت استاد مطهری

گروه اجتماعی: بهروز اثباتی دبير ستاد بزرگداشت سی و دومين سالگرد شهادت استاد مطهری برنامه‌های اجرايی اين بزرگداشت در سال آينده را اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران بهروز اثباتی دبير ستاد بزرگداشت سی و دومين سالگرد شهادت علامه شهيد مطهری در تشريح برنامه‌های اين بزرگداشت اعلام داشت: ستاد بزرگداشت شهادت استاد مطهری در حال حاضر كميته‌های علمی، فرهنگی هنری، اطلاع رسانی، صدا وسيما، امور استان‌ها، فرهنگيان و دانش‌آموزی، روحانيون، دانشگاهيان، بانوان، نيروهای مسلح و امور بين‌الملل را تشكيل داده است كه هر كدام از آنها به فراخور برنامه‌هايی را اجرا خواهند كرد.
وی افزود: برنامه‌ ويژه «جشنواره حكمت مطهر» در سی و دومين سالگرد شهادت استاد مطهری توسط دانشگاه پيام‌نور برگزار خواهد شد و همايش «حكمت مطهر» نيز از سوی سازمان صدا وسيما در دست اجرا قرار گرفته است.
وی همچنين از اهدای جايزه«مطهر» با امضای رئيس جمهوری به فعالان مختلف عرصه‌های فرهنگی خبر داد.
اثباتی افزود: با همكاری‌ وزارت علوم تحقيقات و فن‌آوری نيز در سال آينده كرسی‌های آزادانديشی ويژه‌ای با موضوع افكار و انديشه استاد مطهری در دانشگاه‌های كشور برگزار خواهد شد.
وی همچنين ادامه داد: با توجه به اينكه روز شهادت استاد مطهری در نيروهای مسلح به عنوان روز «عقيدتی سياسی» در سپاه پاسداران و بسيج عنوان شده است برنامه‌های ويژه‌ای از سوی اين نيروها در حرم حضرت معصومه(س) و در كنار مقبره استاد مطهری اجرا خواهد شد.
به گفته دبير ستاد بزرگداشت سی و دومين سالگرد شهادت علامه شهيد مطهری معاونت برون مرزی سازمان صدا و سيما نيز با همكاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برنامه‌های ويژه‌ای را در شبكه‌های برون مرزی سازمان صدا و سيما و سايت‌های برون مرزی و نيز شبكه اينترنتی «رسانه مطهر» برگزار می‌كند.
captcha