برگزاری 100 همايش دانشگاهی با موضوع انديشه شهيد مطهری
کد خبر: 2112387
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۵

برگزاری 100 همايش دانشگاهی با موضوع انديشه شهيد مطهری

گروه اجتماعی: كميته دانشجويی ستاد بزرگداشت شهيد مطهری يكصد همايش دانشگاهی با موضوع انديشه وی را در 100 دانشگاه كشور برگزار می‌كند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)،كميته دانشگاهی ستاد بزرگداشت شهيد علامه مرتضی مطهری همزمان با ايام سالگرد شهادت وی 100 همايش دانشگاهی در 100 دانشگاه كشور برگزار می‌كند.
اين ‌همايش‌ها در هفته بزرگداشت مقام معلم و با موضوعاتی چون آزاد انديشی از منظر شهيد مطهری، اسلام و مقتضيات زمان و بيداری اسلامی برگزار می‌شود.
همچنين برگزاری مسابقه حكمت مطهر در حوزه اساتيد به صورت مقاله نويسی، مسابقه كتاب‌خوانی ويژه دانشجويان نيز از ديگر برنامه‌های اين كميته به شمار می‌‌رود.
همچنين برگزاری كرسی‌های آزادانديشی در دانشگاه‌ها با محوريت آژاد انديشی و نيز برگزاری همايش شهيد مطهری و مقتضيات زمان با سخنرانی آيت‌الله امامی كاشانی و علی اكبر ولايتی در مدرسه عالی شهيد مطهری نيز از ديگر برنامه‌های اين كميته در هفته بزرگداشت به شمار می‌رود.
سازمان بسيج دانشجويی نيز به همين مناسبت دوره فشرده‌ای را تحت عنوان تربيت مربی آثار شهيد مطهری با نام« طلبعه حكمت» در دست برگزاری قرار داده است كه در 12 روز برای 1000 نفر از متقاضيان و با موضو كتاب‌های شهيد مطهری برگزار می‌شود.
بر اساس اعلام اين كميته برگزاری نمايشگاه‌های موضوعی كتاب و نرم‌افزار و تجليل از اساتيد نمونه دانشگاه‌های كشور در كنار چاپ و انتشار نشريات ويژه دانشجويی نيز از ديگر برنامه‌های اين كميته در اين ايام است.
captcha