انتصابات جديد در سازمان عقيدتی سياسی ارتش
کد خبر: 2162108
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶

انتصابات جديد در سازمان عقيدتی سياسی ارتش

گروه سياسی: حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمدعلی آل‌هاشم، رئيس سازمان عقيدتی سياسی ارتش طی حكمی سرهنگ محمد اكرمی‌نيا را به سمت معاون سياسی اين سازمان معرفی و منصوب كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ايران، مسئوليت معاونت سياسی سازمان عقيدتی سياسی ارتش قبلا با حجت‌الاسلام والمسلمين سيد علی اكبر مسعودپور بود كه با فرا رسيدن دوران بازنشستگی وی، سرهنگ اكرمی‌نيا عهده‌دار اين مسئوليت گرديد.
همچنين رئيس سازمان عقيدتی سياسی ارتش در حكم ديگری، حجت‌الاسلام سيد‌ داوود موسوی‌زوارق را به عنوان مشاور ارشد اين سازمان معرفی و منصوب نمود.
حجت‌الاسلام موسوی سال‌ها كرسی تدريس را در حوزه‌های علميه و دانشگاه‌های مختلف كشور بر عهده داشته و مسئوليت‌های حساسی از جمله مديركل پژوهش و مطالعات، معاونت تبليغات و روابط عمومی و معاونت آموزش سازمان عقيدتی سياسی وزارت دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح را نيز در كارنامه مسئوليت‌های خود دارد.
همچنين رئيس سازمان عقيدتی سياسی ارتش در مراسم استقبال از ماه مبارك رمضان كه صبح امروز در محل حوزه مركزی اين سازمان برگزار شد، با اشاره به سفر پرخير و بركت فرماندهی معظم كل قوا به استان هرمزگان و بازديد معظم له از يگان‌های نيروی دريايی ارتش در جنوب كشور از تلاش‌های ارزشمند سرهنگ شاهين تقی‌خانی، جانشين معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش و ناخدايكم عبدالحميد مؤذن، مدير انتشارات آجا به جهت تلاش‌های مخلصانه و شبانه‌روزی آنان و همكارانشان در منطقه جنوب، تشكر و قدردانی كرد.
captcha