جشنواره قرآنی فرزندان كاركنان صنعت آب و برق سمنان برگزار شد
کد خبر: 2184184
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۳

جشنواره قرآنی فرزندان كاركنان صنعت آب و برق سمنان برگزار شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: 18 شهريورماه مرحله استانی دهمين جشنواره قرآنی فرزندان كاركنان صنعت آب و برق استان سمنان به ميزبانی شركت آب منطقه‌ای سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سمنان، مرحله استانی دهمين جشنواره قرآنی فرزندان كاركنان صنعت آب و برق استان سمنان 18 شهريورماه در چهار رشته علوم قرآنی، حفظ، قرائت و اذان، مفاهيم و احكام به ميزبانی شركت آب منطقه‌ای سمنان برگزار شد.
در اين مسابقات 153 نفر از فرزندان كاركنان شركت‌های آب منطقه‌ای، توزيع برق، آبفای شهری، برق منطقه‌ای و آبفای روستايی در سه مقطع تحصيلی ابتدايی، راهنمايی، دبيرستان و پيش‌دانشگاهی به رقابت پرداختند.
در پايان اين رقابت‌ها در رشته حفظ مقاطع پيش‌دبستانی، اول و دوم ابتدايی فاضل باغبان از آب منطقه‌ای و فائزه قطبوعی از آبفای شهری و در مقطع راهنمايی مرضيه كلوئيان از برق منطقه‌ای رتبه‌های اول را كسب كردند.
در رشته قرائت و اذان مقطع ابتدايی سيدحسن كسائيان از توزيع برق و فاطمه صفی از آب منطقه‌ای، در مقطع راهنمايی سيدعلی زرگر و فاطمه شكيبا هر دو از توزيع برق و در مقطع دبيرستان معين زمانی از آبفای شهری و فاطمه خلج از آبفای روستايی مقام‌های اول را به دست آوردند.
در رشته مفاهيم و در مقطع تحصيلی ابتدايی محمد نجار از توزيع برق و فاطمه ذوالفقاری برق منطقه‌ای، در مقطع راهنمايی شهاب‌الدين خاموشی از آب منطقه‌ای و حانيه پيوندی از برق منطقه‌ای و در مقطع دبيرستان محمد قدرت‌آبادی از توزيع برق و شقايق صادقی از آبفای شهری رتبه‌های اول اين رشته را به خود اختصاص دادند.
در رشته احكام ابتدايی عرفان كميلی و معصومه جزقربانی هر دو از آبفای شهری، در مقطع راهنمايی محمدحسن احسانی از آب منطقه‌ای و زهرا فدوی از توزيع برق و در مقطع دبيرستان علی خليلی‌نژاد و كوثر قطبوعی هر دو از آبفای شهری عناوين اول را احراز كردند، به نفرات اول تا سوم چهار رشته علوم قرآنی هدايای اعطا می‌شود.
captcha