مسابقه كتابخوانی «امام در سنگر نماز» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 2335973
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۹

مسابقه كتابخوانی «امام در سنگر نماز» در زنجان برگزار می‌شود

گروه انديشه و علم: كارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز زنجان از برگزاری مسابقه كتابخوانی «امام در سنگر نماز» همزمان با فرا رسيدن سالروز ارتحال رهبر كبير انقلاب در استان خبر داد.

ناصر رحمتی، كارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه زنجان، گفت: همز‌مان با 14 خرداد‌ماه، مسابقه كتابخوانی «امام در سنگر نماز» از كتابی با همين عنوان در سطح استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به زندگی پربار معنوی امام(ره) و عشق ايشان به نماز و دعا اظهار كرد: امام خمينی(ره) همه هستی خود را وقف خدا و عبوديت او كرد و عشق به نماز و دعا تا واپسين لحظات حيات همراه با ايشان بود.
رحمتی اظهار كرد: گسترش آشنايی با سيره و تفكرات حضرت امام(ره) و نيز طرح مسئله عبادت طريقه بندگی و اخلاص ايشان از جمله اهداف اين مسابقه است.
اين مقام مسئول آشنايی هر‌چه بيشتر نسل جوان جامعه اسلامی با انديشه‌های ناب بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران و حركت در خط ولايت فقيه را از ديگر اهداف برگزاری اين مسابقه عنوان كرد.
كارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز استان زنجان ادامه داد: اين مسابقه با همكاری اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد در سطح استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اين‌كه گروه هدف اين مسابقه كتابخوانی را جوانان تشكيل می‌دهند، يادآور شد: مسابقه كتابخوانی «امام در سنگر نماز» به شكل عمومی برای علاقمندان بالای 15 سال برگزار می‌شود.
رحمتی گفت: توزيع كتاب از ششم خرداد‌ماه در فروشگاه نشر آثار نماز ستاد در حال توزيع است و و علاقمندان می‌توانند پاسخنامه‌های خود را تا 31 خرداد‌ماه به ستاد ارسال كنند.
اين فعال فرهنگی در پايان خاطر‌نشان كرد: نتايج مسابقه روز 3 تير‌ماه با معرفی اسامی نفرات برتر اعلام خواهد شد.
captcha