مسيرهای هشتگانه راهپيمايی روز جهانی قدس اعلام شد
کد خبر: 2392506
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۲

مسيرهای هشتگانه راهپيمايی روز جهانی قدس اعلام شد

گروه سياسی: ستاد مركزی قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبليغات اسلامی در اطلاعيه‌ای مسيرهای هشتگانه راهپيمايی روز جهانی قدس را اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبليغات اسلامی، ستاد مركزی قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبليغات اسلامی در آستانه فرا رسيدن روز جهانی قدس با صدور اطلاعيه شماره 2، مسيرهای هشتگانه راهپيمايی روز جهانی قدس در تهران را اعلام كرد.
در اين اطلاعيه آمده است: مراسم راهپيمايی روز جهانی قدس جمعه 27 مردادماه در سراسر ميهن اسلامی و تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها و در بيش از 550 شهر كشور به سمت ميعادگاه‌های نماز جمعه و در تهران از ساعت 10:30 صبح از مسيرهای هشتگانه اعلامی به سمت مصلی نماز جمعه (دانشگاه تهران) با حضور ملت بيدار و آگاه اسلامی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
در پايان مراسم راهپيمايی تهران، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمين سيد احمد خاتمی به عنوان خطيب نماز جمعه به ايراد سخنرانی خواهند پرداخت.
شورای هماهنگی تبليغات اسلامی در پايان اين اطلاعيه، از امت مؤمن و روزه‌دار ايران اسلامی در سراسر كشور دعوت كرد تا با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپيمايی روز جهانی قدس هم‌گام و هم‌صدا با ساير مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطين اشغالی بخروشند و بار ديگر بانگ «مرگ بر آمريكا» و «مرگ بر اسرائيل»‌را فرياد زنند و در لبيكی به ندای ولی امر مسلمين جهان، ‌حضرت آيت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، با آرمان حضرت امام خمينی(ره) كه همان آزادی قبله اول مسلمين است، تجديد ميثاق نمايند.
وعده ديدار جمعه 27 مرداد مصادف با 28 رمضان‌المبارك در صفوف به هم فشرده راهپيمايی روز قدس در سراسر كشور به سمت ميعادگاه‌های نماز جمعه و در تهران از ساعت 10:30 صبح
مسيرهای راهپيمايی روز جهانی قدس جمعه 27/5/1391 به شرح زير است:
مسير شماره 1. مسجد امام حسين(ع)، ميدان امام حسين، خيابان انقلاب، دانشگاه تهران
مسير شماره 2. مسجد جامع ابوذر، ميدان ابوذر، خيابان ابوذر، خيابان شهيد برادران حسينی (قلعه‌مرغی)، خيابان قزوين، خيابان كارگر، ميدان انقلاب دانشگاه تهران
مسير شماره 3. مسجد دارالسلام، ميدان منيريه، خيابان وليعصر(عج)، خيابان انقلاب دانشگاه تهران
مسير شماره 4. مسجد امام زمان(عج)، خيابان آزادی، تقاطع خيابان بهبودی، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران
مسير شماره 5. مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، ميدان توحيد، خيابان توحيد، خيابان آزادی، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران
مسير شماره 6. مسجد المهدی (عج)، خيابان ستارخان، ميدان توحيد، خيابان توحيد، خيابان آزادی، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران
مسير شماره 7. مسجد الجواد(ع)، ميدان هفتم تير، خيابان كريم‌خان، ميدان وليعصر(عج)، بلوار كشاورز، دانشگاه تهران
مسير شماره 8. مسجد امام جعفر صادق(ع)، فلكه اول صادقيه، خيابان ستارخان، خيابان توحيد، خيابان آزادی، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران
captcha