معرفی راه‌يافتگان به مرحله نهايی جشنواره مديحه‌سرايی در اردبيل
کد خبر: 2409406
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۳

معرفی راه‌يافتگان به مرحله نهايی جشنواره مديحه‌سرايی در اردبيل

گروه هنر: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبيل از اعلام اسامی راه‌يافتگان به مرحله نهايی هفتمين جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی در اردبيل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران‌(ايكنا) شعبه اردبيل، به نقل از روابط‌عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبيل، منصور شرفی، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل‌ دوشنبه، 19 شهريورماه در نشست هماهنگی برگزاری هفتمين جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی در اردبيل با اعلام اين مطلب تصريح كرد: از 669 اثر رسيده به هفتمين جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی تعدادی موفق شدند تا به مرحله دوم راه يابند.
وی با بيان اينكه اين جشنواره از سال گذشته به‌صورت دو مرحله‌ای انجام می‌شود، خاطرنشان كرد: كليه آثار رسيده به دبير‌خانه پس از قضاوت و داوری اوليه به مرحله دوم راه‌يافته و به رقابت حضوری با يكديگر می‌پردازند.
دبير هفتمين جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی در اردبيل يادآور شد: در بخش مداحی از 86 اثر رسيده به دبير‌خانه 25 اثر توانست به مرحله نهايی راه يابد.
شرفی گفت: محمد‌حسين حسن‌زاده از يزد، علی‌اصغر رسوليان از سبزوار، جواد سليمانی‌تربتی از مشهد، غلام‌حسن كردی از اهواز، مصطفی راغب از يزد، محمد خسرو‌پرويز از رشت، حسن رستمی از قائم شهر، محمدحسين دهقانی از اشكذر، سيد مهدی موسوی از تهران، مالك رنجبر از ميناب، سيد‌ولی‌ مير‌حسينی از تفرش، امير‌عباس فيروزه‌چی از خليل‌آباد خراسان رضوی، ياسر اسمعيلی از استان مركزی، محمد پناهنده، مسعود غفرانی، علی داداش‌زاده، محمد آبروش، انور مطلب‌زاده، سيد‌طه موسوی، بهروز بهزاد، محبوب شاه علی‌پور، ضرغام محرابيان، اتابك عبدالهی از اردبيل، محمد اسمعيلی از مشگين‌شهر و جلال اسمعيلی از مشگين‌شهر راه‌يافتگان به مرحله نهايی بخش مديحه‌سرايی جشنواره رضوی هستند.
وی ادامه داد: در بخش چاوشی‌خوانی نيز از بين 47 اثر ارسال شده به دبير خانه 14 گروه و چاوش‌خوان توانستند به مرحله رقابت حضوری راه يابند كه گرو چاوشی‌خوانی ثامن‌الحجج‌(ع) از شهرستان تفرش استان مركزی، گروه حب‌الرضا‌(ع) از اردبيل، گروه برادران اسماعيلی از مشگين‌شهر، گروه صدف از ميناب، اكبر حاجيانی از بوشهر، مالك رنجبر از ميناب، محمد اختياری از ميناب، محمد خسرو‌پرويز ‌از رشت، كريم جماعتی از اردبيل، عبدالحميد قاسمی از بوشهر، مصطفی راغب از يزد، انور مطلب‌زاده از اردبيل، بهروز بهزاد از اردبيل، عبدالله دادی‌نژاد از ميناب استان هرمزگان راه‌يافتگان به مرحله نهايی اين بخش از جشنواره هستند.
شرفی در پايان يادآور شد: ستاد برگزاری از ساعت 14 مورخ 28/06/91 الی ساعت 14 مورخ 21/06/91 آماده پذيرايی از راه‌يافتگان به مرحله نهايی هفتمين جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی است.
captcha