زندگی امام رضا(ع) با رويكرد داستانی در 5 جلد تدوين می‌شود
کد خبر: 2417887
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶

زندگی امام رضا(ع) با رويكرد داستانی در 5 جلد تدوين می‌شود

گروه ادب: نويسنده كتاب«امام رضا(ع)» از نگارش اين كتاب با قالب داستانی و بر اساس مستندات تاريخی و دينی در 5 جلد خبر داد.

منصور انوری، نويسنده كتاب «امام رضا(ع)» در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، با اشاره به موضوعی كه در اين كتاب به آن پرداخته شده است، گفت: در اين مجموعه زندگی امام رضا(ع) و حركت ايشان از مدينه به مرو و جريان شهادت، زندگی خواهر گرامی ايشان حضرت فاطمه معصومه(س) و برادران آن حضرت در قالب داستان تبيين می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر اين كتاب در مرحله تحقيقات و پژوهش قرار دارد و سعی می‌شود از منابع مختلف و نظر كارشناسان و متخصصان بهره‌گيری شود تا كتاب علاوه بر قالب داستانی، براساس مستندات تاريخی و دينی نيز تأليف شود و قالب مستند داستانی پيدا كند.
انوری ادامه داد: نگارش اين كتاب مستلزم تحقيق و مطالعه است تا بتوان با دقت و ظرافت خاص، رمانی متناسب با شأن آن حضرت تأليف كرد.
وی پيش‌بينی كرد كه اين كتاب در پنج جلد 400 صفحه‌ای و در حدود دو هزار صفحه به نگارش در آيد و از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شود.
اين نويسنده كه نويسندگی ۱۱ فيلم‌نامه سريال و فيلم و چاپ دو كتاب «مصافحه با ارواح» و «قربانگاه عشق» را در كارنامه خود دارد، علاوه بر تحقيق و آماده‌سازی مراحل نگارش رمان‌های «تپش» و امام رضا(ع)، نگارش جلد نهم رمان «جاده جنگ» را نيز دست انجام دارد.
captcha