دست‌يابی سپاه به محرمانه‌ترين اطلاعات دشمن
کد خبر: 2423056
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶

دست‌يابی سپاه به محرمانه‌ترين اطلاعات دشمن

گروه سياسی: فرمانده نيروی دريايی سپاه در مراسم افتتاح سامانه‌های فناوری اطلاعات نيروی دريايی سپاه اظهار كرد: امروز نيروهای سايبری ما به راحتی به محرمانه‌ترين اطلاعات دشمن دست يافته‌اند و اصول نبرد سايبری به نحو مطلوبی ارتقاء پيدا كرده است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از سپاه نيوز، دريادار علی فدوی، فرمانده نيروی دريايی سپاه در مراسم افتتاح سامانه‌های فناوری اطلاعات نيروی دريايی سپاه طی سخنانی با اشاره به ماهيت انقلاب اسلامی و ماهيت نظام سلطه استكباری، خاطرنشان كرد: دشمنی ما با آمريكا، دشمنی حق با باطل است.
دريادار فدوی با تقدير از دست‌اندركاران راه‌اندازی سامانه‌های فناوری اطلاعات نيروی دريايی سپاه، گفت: ما بايد دائما خودارزيابی داشته باشيم و در حوزه‌های مختلف، خود را با آن چه بايد باشيم مقايسه كنيم و نقاط قوت خود را تقويت و نقاط ضعف خود را برطرف كنيم.
وی با اشاره به فعاليت روزافزون دشمن در فضای مجازی و تشكيل شبكه‌های ماهواره‌ای افزود: ضد انقلاب در يك ماه گذشته به طور قابل ملاحظه‌ای به شبكه‌های فارسی‌زبان خود، افزوده است و با توجه به روندی كه شاهد آن هستيم، ما بايد در اين حوزه‌ها با بهره‌گيری از متخصصان‌مان،‌ با جديت و عزم بيشتری ورود پيدا كنيم.
دريادار فدوی در بخش ديگری از سخنان خود، به موضوع امنيت و حفاظت از اطلاعات اشاره كرد و گفت: اگر در سيستم‌های ما امنيت لازم وجود نداشته باشد، دشمن به راحتی می‌تواند از اطلاعات مجموعه ما استفاده كند.
وی افزود: دشمن امروز حاضر است برای به دست آوردن كوچك‌ترين اطلاعات ما، ميلياردها هزينه كند.
فرمانده نيروی دريايی سپاه گفت: امنيت اطلاعاتی برای سپاه، به منزله يك شاه‌كليد است و بايد در اولويت قرار گيرد.
وی افزود: بحمدالله امروز نيروهای سايبری ما به راحتی به محرمانه‌ترين اطلاعات دشمن دست يافته‌اند و اصول نبرد سايبری به نحو مطلوبی ارتقاء پيدا كرده است.
همچنين مدير فناوری اطلاعات نيروی دريايی سپاه در اين مراسم با ارايه گزارشی از مراحل مختلف راه‌اندازی سامانه‌های فناوری اطلاعات اين نيرو تصريح كرد: اين اقدام در جهت فراهم كردن اشراف اطلاعاتی داخل سازمان برای بالا بردن كميت و كيفيت راندمان و عملكرد و بهره‌گيری از ابزارهای نوين و روزآمد و همچنين كاهش محسوس هزينه‌های مادی صورت می‌گيرد.
captcha