ضريح جديد امام حسين(ع) وارد اهواز شد
کد خبر: 2459310
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰
قدم به قدم با کاروان عشق/14

ضريح جديد امام حسين(ع) وارد اهواز شد

گروه اجتماعی: صبح امروز جمعه، 17 آذرماه و در میان استقبال پرشور عاشقان ثاراالله(ع)، كاروان حامل ضريح جديد امام حسين(ع) وارد محدوده شهرستان اهواز در منطقه كوی زرگان شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خوزستان، كاروان «سفينة النجاه» كه حامل ضريح جديد حرم امام حسين(ع) است، در مسير حركت خود به سمت كربلا و پس از گذر از استان های قم، تهران، مركزی، لرستان و همچنين عبور از شهرهای انديمشك، دزفول و شوشتر در استان خوزستان، امروز جمعه واد منطقه زرگان اهواز رسيد.
اين كاروان روز گذشته نيز در شهرستان شوشتر مورد استقبال عاشقان سيدالشهدا(ع) قرار گرفت و پس از آن در مسير خود به سمت اهواز از شهرستان باوی و مناطق ملاثانی، ويس و شيبان عبور كرد. همچنين ضريح مطهر پس از عبور از منطقه زرگان، از مسير بلوار پاسداران، سه راهی فرودگاه و ميدان چهارشير به مصلای مهديه امام خمينی(ره) اهواز منتقل و در اين مكان مستقر می شود و شهروندان اهوازی می توانند برای زيارت اين ضريح به اين مكان مراجعه كنند.
كاروان سفينه النجاه پس از عبور از اهواز، به شهرهای آبادان و خرمشهر وارد می شود و در نهايت از طريق مرز شلمچه از كشور خارج می شود.
یاد آور می شود؛ اعلام شده بود که مراسم استقبال از ضريح ساعت 7 صبح جمعه در محل سه راهی فرودگاه اهواز برگزار شود و با پيمودن اتوبان پاسداران، ضريح امام حسين(ع) در مصلای مهديه اهواز مستقر شود. همچنين نماز جمعه اين هفته به امامت آيت الله موسوی جزايری، نماينده ولی فقيه در استان و در جوار ضريح حسينی اقامه شود.
captcha