وحدت حياتی‌ترين نياز جامعه اسلامی است
کد خبر: 2465380
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰

وحدت حياتی‌ترين نياز جامعه اسلامی است

گروه اجتماعی: مسئول نهاد نمايندگی ولی فقيه در دانشگاه كشاورزی ساری با تأكيد بر اينكه در حال حاضر وحدت حياتی‌ترين نياز جامعه اسلامی است، اظهار كرد: اكنون بيش از هر زمان ديگر نياز به وحدت، همدلی، درك متقابل و تعامل ميان فرهيختگان دانشگاهی و حوزوی احساس می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه مازندران، نمایندگی ساری، حجت‌الاسلام و المسلمين علی‌اكبر يزدانی، مسئول نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبيعی ساری پيش از ظهر امروز دوشنبه، 27 آذرماه در مراسم گراميداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه كه در دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبيعی ساری، برگزار شد، گفت: حوزه متكفل تفسير قول الهی و دانشگاه متكفل تفسير فعل الهی است و در جامعه اسلامی دو نهاد حوزه و دانشگاه اگر كنار هم قرار گيرند جامعه به سعادت و كمال می‌رسد.
مسئول نهاد نمايندگی ولی فقيه در دانشگاه كشاورزی ساری، تصريح كرد: دشمنان تمام تلاش خود را به‌كار می‌گيرند تا حوزه و دانشگاه را از هم جدا كنند و به‌وسيله جدايی اين دو نهاد به برخی از اهداف خود برسند.
يزدانی با تأكيد بر اينكه در حال حاضر وحدت حياتی‌ترين نياز جامعه اسلامی است، اظهار كرد: با توجه به در پيش بودن انتخابات دشمنان از همه جوانب به كشور فشار وارد می‌‎كنند و اكنون بيش از هر زمان ديگر نياز به وحدت، همدلی، درك متقابل و تعامل ميان فرهيختگان دانشگاهی و حوزوی احساس می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر با توجه به ضرورت وحدت در جامعه اسلامی، فضای جامعه بايد به‌گونه‌ای تدبير شود تا مشكلات تحريم‌ها به مردم چندين برابر نشود.
مسئول نهاد نمايندگی ولی فقيه در دانشگاه كشاورزی ساری خاطرنشان كرد: در اين برهه از زمان حوزه و دانشگاه بايد دست به دست هم دهند تا راه‌كار علمی و عملی در راستای «‌اقتصاد مقاومتی» اتخاذ كرده و از تفرقه پرهيز كنند.
captcha