پيام تسليت آيت‌الله‌العظمی صافی در پی ارتحال آيت‌الله مجتبی تهرانی
کد خبر: 2474451
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳

پيام تسليت آيت‌الله‌العظمی صافی در پی ارتحال آيت‌الله مجتبی تهرانی

گروه حوزه‌های علميه: آيت‌الله العظمی صافی، با صدور پيامی تصريح كرد: آيت‌الله تهرانی استاد و مربی اخلاق برای نفوس مستعده‌ و جوانان متدين بوده و سال‌ها در نشر و ترويج معارف نورانی اهل البيت (ع) بسيار موفق بودند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، آيت‌الله العظمی صافی، از مراجع عظام تقليد با صدور پيامی ضمن تسليت درگذشت آيت‌الله مجتبی تهرانی تصريح كرد: آن عالم بزرگوار از مفاخر حوزه‌ی علميه قم بودند و سال‌ها در حوزه‌ی علميه‌ی تهران كرسی تدريس دروس خارج را برعهده‌ داشتند و طلاب فاضل و عالی از ايشان استفاده‌‌های فراوان ‌نمود‌ند.
بنابر اين گزارش، متن كامل اين پيام به شرح زير است:
انا لله و انا اليه راجعون
ارتحال عالم ربانی، استاد بزرگ حوزه‌ی علميه‌ی تهران، حضرت آيت الله آقای حاج شيخ مجتبی تهرانی رحمة‌الله عليه موجب تأثر و تأسف گرديد.
آن عالم بزرگوار از مفاخر حوزه‌ی علميه قم بودند و سال‌ها در حوزه‌ی علميه‌ی تهران كرسی تدريس دروس خارج را برعهده‌ داشتند و طلاب فاضل و عالی از ايشان استفاده‌‌های فراوان ‌نمود‌ند و از طرفی استاد و مربی اخلاق برای نفوس مستعده‌ و جوانان متدين بوده و سال‌ها در نشر و ترويج معارف نورانی اهل البيت عليهم السلام بسيار موفق بودند.
اين ضايعه‌ی مؤلمه را به حضرات علمای اعلام و حوزه‌ی علميه تهران و برادر بزرگوارشان حضرت آيت الله حاج آقا مرتضی تهرانی و فرزندان روحانی و فاضل و بيوت محترم وابسته تسليت می‌گويم.
غفران و رحمت واسعه‌ی الهی را برای آن فقيد سعيد و صبر جميل و اجر جزيل برای بازماندگان محترم را ازخداوند متعال مسألت دارم.
19 صفر 1434
لطف الله صافی
captcha