همگرايی فكری با ولايت فقيه، شاخصه بسيجی متعهد است
کد خبر: 2527069
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲

همگرايی فكری با ولايت فقيه، شاخصه بسيجی متعهد است

گروه اجتماعی: مسئول نمايندگی ولی فقيه در سپاه شهدای آذربايجان غربی هم‌سويی و همگرايی فكری با ولايت فقيه و تبعيت از رهبری را سه مؤلفه مهم ملت ايران و بسيجی متعهد عنوان كرد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه آذربايجان غربی، حجت‌الاسلام مهدی مهدوی، مسئول نمايندگی ولی فقيه در سپاه شهدای آذربايجان غربی صبح امروز، 11 ارديبهشت‌ماه در همايش حكمت مطهر كه به‌مناسبت سالروز شهادت شهيد مطهری در مجتمع فرهنگی ـ هنری چايپاره برگزار شد، گفت: امروز جبهه دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی تلاش می‌كنند با به زير سؤال بردن انتخابات از حضور حماسی و گسترده مردم در انتخابات بكاهند، اما ملت آگاه و با بصيرت ايران اسلامی مثل هميشه با حضور پررنگ خود يك‌بار ديگر مكر و حيله دشمنان را نقش بر آب خواهند كرد.
وی امام و رهبرشناسی، هم‌سويی و همگرايی فكری با رهبری و تبعيت از رهبری را سه مؤلفه مهم ملت ايران و بسيجيان خواند و گفت: هركس از اين سه مؤلفه دور بيفتد مجبور به هم‌سويی با دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.
حجت‌الاسلام مهدوی ايجاد ناامنی ذهنی، ناامنی اقتصادی، ناامنی معيشتی و تهديد بيرونی را چهار عنصر راهبردی دشمن برای ضربه‌زدن به ملت ايران و نظام اسلامی خواند و افزود: دشمنان می‌خواهند با چنين تهديدها و ايجاد نا امنی‌هايی مابين مردم و مسئولان نظام فاصله بيندازند، اما ملت ايران با هوشياری و بصيرت و منطق والا با اين‌گونه تهديدها برخورد خواهد كرد و از افتادن در دام دشمنان دوری خواهد كرد.
مسئول نمايندگی ولی فقيه در سپاه شهدای آذربايجان غربی مشابه‌سازی فتنه 88 در انتخابات رياست جمهوری را از جمله اهداف دشمنان خواند و تصريح كرد: نبايد به دشمنان اجازه دهيم با ايجاد چنين فتنه‌هايی به نظام و انقلاب ضربه بزند.
captcha