برگزاری مرحله اول مسابقه كتابخوانی «جرعه‌ای از سيره اهل بيت(ع)» در تبريز
کد خبر: 2530599
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳

برگزاری مرحله اول مسابقه كتابخوانی «جرعه‌ای از سيره اهل بيت(ع)» در تبريز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مرحله اول مسابقه كتابخوانی «جرعه‌ای از سيره اهل بيت(ع)» به منظور آشنايی قرآن‌آموزان با سيره كاربردی زندگانی معصومين(ع) همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) در مؤسسه جامعةالقرآن والعترة شهرستان تبريز برگزار شد.

سيدمحمدحسين بلاغی‌مبين، مسئول واحد آموزش مؤسسه جامعةالقرآن والعترة تبريز در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، با بيان اين مطلب كه مرحله اول مسابقه كتابخوانی «جرعه‌ای از سيره اهل بيت(ع)» در تبريز برگزار شده است، گفت: به منظور آشنايی قرآن‌آموزان با سيره كاربردی زندگانی معصومين(ع)، مسابقات كتابخوانی «جرعه‌ای از سيره اهل بيت(ع)» در 14 مرحله و به مدت يك‌سال برگزار می‌شود.
اين فعال قرآنی به برگزاری اين دور از مسابقات قرآنی از سوی مؤسسه جامعةالقرآن والعترة تبريز اشاره كرد و افزود: در اين مسابقات كه همزمان با اعياد و يا سالروز شهادت هر معصوم(ع) برگزار می‌شود، شركت‌كنندگان پس از مطالعه كتابی جامع و مختصر درباره نحوه زندگانی آن معصوم(ع)، به سؤالات تستی و تشريحی پاسخ می‌دهند.
عضو گروه تواشيح طارق تبريز در ادامه بيان كرد: اولين مرحله از اين مسابقات همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و با حضور 50 نفر از قرآن‌آموزان واحد آقايان مؤسسه فوق‌الذكر و از كتاب «خصائص فاطميه» برگزار شد.
وی ضمن بيان مطلب فوق تأكيد كرد: دومين مرحله از مسابقه كتابخوانی «جرعه‌ای از سيره اهل بيت(ع)» طی هفته پايانی ارديبهشت‌ماه با سيری بر زندگی حضرت امام محمدباقر(ع) برگزار خواهد شد.
اين مسئول در پايان يادآور شد: همچنين در نظر گرفته شده است تا سؤالات تستی و تشريحی مربوط به دومين دور از مسابقه كتابخوانی در رابطه با زندگی‌نامه حضرت امام باقر(ع) طراحی شود.
captcha