دانش‌آموزان جيرفتی رتبه اول مسابقات قرآن كرمان را كسب كردند
کد خبر: 2540062
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

دانش‌آموزان جيرفتی رتبه اول مسابقات قرآن كرمان را كسب كردند

گروه فعاليت‌های قرآنی: دانش‌آموزان مقاطع راهنمايی و متوسطه جيرفتی در مسابقات قرآن و معارف اسلامی استان كرمان موفق به كسب رتبه اول شدند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه كرمان، حجت‌الاسلام علی‌اكبر عليدادی، معاون پرورشی و تربيت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جيرفت روز سه‌شنبه، 7 خردادماه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: دانش‌آموزان مقاطع راهنمايی و متوسطه جيرفتی در مسابقات قرآن و معارف اسلامی استان كرمان در رشته‌های قرآن، احكام، اذان، انشا، نماز، نهج‌البلاغه، قرائت، حفظ و مفاهيم موفق به كسب رتبه اول ميان 32 شهر شدند.
وی با اشاره به اينكه تعداد 39 نفر در اين دوره از مسابقات رتبه اول تا سوم را كسب كردند، افزود: از اين تعداد 19 نفر مقام اول، 11 نفر رتبه دوم و 11 نفر رتبه سوم را كسب كردند كه از 19 نفر اول 17 نفر به مرحله كشوری راه يافته‌اند.
حجت‌الاسلام عليدادی با اعلام خبر راهيابی تئاتر هنرستان صديقه كبری به مرحله كشوری تصريح كرد: تشكيل كلاس‌های قرآن در ماه مبارك رمضان در مراكز و بخش‌های دارالقرآن و كانون‌ها توسط نيروهای جديد و كلاس‌های ورزش، رايانه، خياطی، افلاك‌نما و گلدوزی در كانون‌ها از مهم‌ترين برنامه‌های اوقات فراغت تابستان هستند.
وی زمان برگزاری كلاس‌ها را از يكم تير‌ماه تا پايان شهريورماه اعلام ‌و بيان كرد: اين برنامه‌ها نيز در سطح روستاهای پرجمعيت نيز برگزار می‌شود.
captcha