برگزاری طرح «بهار قرآن» همزمان با برگزاری نمايشگاه قرآن و عترت در قم
کد خبر: 2563364
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۳

برگزاری طرح «بهار قرآن» همزمان با برگزاری نمايشگاه قرآن و عترت در قم

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری قم از برگزاری طرح ختم قرآن كريم با عنوان «بهار قرآن» همزمان با برگزاری نمايشگاه قرآن خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی شهر نيوز، محسن نصيری، معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری قم، با اشاره به افتتاح نمايشگاه قرآن و عترت در قم همزمان با ايام ماه مبارك رمضان تصريح كرد: اين نمايشگاه از 27 تيرماه در مجتمع ناشران قم برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اينكه شهرداری قم در برگزاری نمايشگاه با اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتحاديه ناشران استان قم و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همكاری داشته است، تأكيد كرد: شهرداری قم در زمينه محل برگزاری نمايشگاه و همچنين انجام تبليغات شهری همكاری‌های لازم را داشته است.
معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری قم از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مسابقات مختلف همزمان با برگزاری نمايشگاه قرآن و عترت از سوی شهرداری قم خبر داد و اضافه كرد: طرح «بهار قرآن» از جمله برنامه‌های ويژه‌ای است كه در اين ايام برگزار می‌شود.
وی گفت: در قالب اين طرح علاقه‌مندان پس از دريافت كد در سامانه‌ای كه بر روی سايت شهرداری قم بارگذاری خواهد شد ثبت ‌نام كرده و سپس به هر ميزان كه علاقه‌مند باشند برای سلامتی و تعجيل در فرج امام زمان(عج) به قرائت و تلاوت قرآن می‌پردازند و در پايان طرح نيز به رسم يادبود به كسانی كه در اين طرح معنوی شركت كرده‌اند هدايايی به قيد قرعه اهدا می‌شود.
يادآور می‌شود، نمايشگاه بزرگ قرآن و عترت قم در مجتمع ناشران قم افتتاح شده و با بخش‌های ويژه و متنوع، فضايی معنوی را برای تمامی سليقه‌ها ايجاد خواهد كرد. با هماهنگی صورت گرفته، كتب و نرم‌افزارهای عرضه شده در اين نمايشگاه با 40 درصد تخفيف عرضه می‌شوند.
captcha